کد خبر 13576
۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲

حمایت قدرت‌های استکباری در شرارت گروهک تروریستی جیش الظلم بی پاسخ نخواهد ماند

حمایت قدرت‌های استکباری در شرارت گروهک تروریستی جیش الظلم بی پاسخ نخواهد ماند

رییس مجمع نمایندگان گیلان ضمن تسلیت در واکنش به شهادت ۵ مرزبان ایرانی توسط تروریست‌های جیش الظلم، بیان کرد: تروریست‌های جیش الظلم منتظر دریافت پاسخ سخت و ندامت خویش باشند.

به گزارش نمایندگان، محمدرضا احمدی سنگری رییس مجمع نمایندگان گیلان و نماینده مردم شریف شهرستانهای رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت در واکنش به شهادت رسیدن ۵ مرزبان ایرانی توسط تروریست‌های جیش الظلم، بیان کرد: تروریست‌های جیش الظلم منتظر دریافت پاسخ سخت و ندامت خویش باشند.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

عزت و استقلال ایران اسلامی همواره در طول تاریخ مورد طمع بدخواهان و دشمنان میهن عزیزمان بوده است و تاریخ گواه معنا بخشیدن به شرافت و شجاعت توسط مرزداران این آب و خاک است.

امنیت ایران اسلامی مرهون رشادت ها، سخت کوشی ها و فداکاریهای دلاورمردان غیوری است که در اقصی نقاط کشورمان از مرزهای میهن حراست می کنند و تاکنون در این راه شهدای بسیاری را نیز تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند.

بی تردید حمایت قدرت های استکباری در شرارت گروهک تروریستی جیش الظلم بی پاسخ نخواهد ماند و آنان در انتظار دریافت پاسخ سخت و روز ندامت خویش باشند زیرا هرگز جمهوری اسلامی ایران اجازه پایمال شدن قطره ای از خون برزمین ریخته این مرزبانان دلاورمرد را نخواهد داد و دشمنان این مرز و بوم بدانند و آگاه باشند به قطع یقین راه این شهیدان عزیز در دفاع از مرزهای ایران اسلامی ادامه خواهد داشت.

 اینجانب ضمن ادای احترام به تمام مرزبانان خدوم سرزمین ایران اسلامی، شهادت این سربازان غیور وطن را به محضر مقام معظم رهبری فرمانده کل قوا، فرماندهی مرزبانان، خانواده های معزز این دلاورمردان و ملت شهید پرور ایران تسلیت عرض می نمایم و از خداوند متعال رحمت واسعه و علو درجات این شهیدان سرافراز را مسئلت دارم.

محمدرضا احمدی سنگری

رییس مجمع نمایندگان گیلان

نماینده مردم شریف شهرستانهای رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی

انتهای پیام

کد خبر 13576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =