کد خبر 13639
۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳

جمیری:

نقش بانوان و دختران در جامعه ایران اسلامی بی بدیل است

نقش بانوان و دختران در جامعه ایران اسلامی بی بدیل است

نماینده مردم بوشهر،گناوه و دیلم در مجلس با حضور در بین دختران موفق گناوه ای، نقش دختران را در ایران اسلامی ویژه دانست و بیان کرد: نقش بانوان و دختران در جامعه ایران اسلامی بی بدیل است و با حفظ کرامت و شرافت در همه عرصه ها حضور دارند.

به گزارش نمایندگان،عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم و عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی با حضور در بین دختران موفق گناوه ای، گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت حاکمیت ارزش‌های الهی دختران دارای یک جایگاه رفیع و نقش بسیار مهمی در پیروزی و تداوم نظام اسلامی هستند.

وی حضرت معصومه (س) را الگویی والا برای دختران خواند و اظهار کرد : روز میلاد کریمه اهل بیت، روز دختر نامیده شد تا همواره در اذهان یک الگوی پاکدامن، باشرافت و مکلف به موازین دینی تداعی شود.

نماینده مردم بوشهر،گناوه و دیلم در مجلس نقش دختران را در ایران اسلامی ویژه دانست و بیان کرد: نقش بانوان و دختران در جامعه ایران اسلامی بی بدیل است و با حفظ کرامت و شرافت در همه عرصه ها حضور دارند.

جمیری دختران را آینده ساز جامعه معرفی کرد و گفت: تعالی هرجامعه در تربیت افراد آن جامعه است که بدست بانوان اتفاق میافتد. این مسیر توسط دختران امروز ادامه پیدا خواهد و آنها آینده سازان جامعه ما هستند.

وی افزود: چنین جامعه تربیت یافته، مردان و زنان با کرامت و آزاده را رشد می دهد که با ظلم و استکبار مبارزه می‌کنند.

نماینده مردم بوشهر،گناوه و دیلم در مجلس ادامه داد: اگر میبینیم که دشمنان کینه توز بدنبال این هستند تا با بهانه های مختلف به این فرهنگی غنی اسلامی در رفتار و کردار دختران آسیب وارد کنند به واسطه آنست که یک جامعه پیشرفته و متعالی الهی و انسانی را نمی توانند برتابند.

وی جایگاه انقلاب اسلامی را با همه دشمنی ها والا خواند و افزود: اگه ما توانستیم این مسیر پر فراز و نشیب و متعالی را طی کنیم بواسطه تلاش بانوان و دختران در دوران انقلاب و دفاع مقدس هست که پا به پای مردان در برابر سختی‌ها تا پای شهادت ایستادند.

منبع:خانه ملت 

انتهای پیام 

کد خبر 13639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =