کد خبر 13696
۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰

غضنفرآبادی:

تحریم بسیج دانشجویی شو تبلیغاتی اروپایی ها است

تحریم بسیج دانشجویی شو تبلیغاتی اروپایی ها است

رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با بیان اینکه تحریم بسیج دانشجویی توسط اروپایی ها شو تبلیغاتی است، گفت: هر نهادی برای مردم و نظام بیشتر کار کند و صداقت داشته باشد مورد هدف دشمنان قرار می گیرد.

به گزارش نمایندگان،  حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی با اشاره به تحریم بسیج داشجویی توسط اروپایی ها گفت: بی خاصیتی و بی ارزشی اروپایی ها روز به روز برای افکار عمومی دنیا شناخته شده تر می شود. اینها سالهاست همه ملت ایران را تحریم کرده اند و حالا دست بر روی تشکل های ما گذاشته اند.

رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اروپایی ها و آمریکایی ها به این نتیجه رسیده اند که دیگر به جایی نمی رسند و به اهداف شان برای ضربه زدن به مردم، نظام و انقلاب ایران نمی رسند لذا این اقدامات شان بیشتر شو تبلیغاتی است و قطعا این شو نیز هیچ نتیجه فعالیتی نخواهد داشت.

وی تاکید کرد: هر کجا و هر نهادی که برای مردم بیشتر تلاش کند و برای جامعه فعالیت و دلسوزی کند و صداقت و پاکی به خرج بدهد را تحریم می کنند. جمهوری اسلامی را به این دلیل تحریم کردند چرا که آرمان های مقدس را دنبال می کنند و هر نهاد و فردی این آرمان های مقدس، دین باوری، مردم باوری، خدمت و اخلاص را در جامعه پیاده و تقویت کنند، تحریم می کنند.

نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی گفت: هر کسی که ناامنی ایجاد کند و درصدد ویرانی مملکت تلاش کند را تشویق می کنند. خاصیت دشمن مشخص است که برای ضربه زدن است.

منبع:خبرگزاری شبستان

انتهای پیام 

کد خبر 13696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =