کد خبر 14179
۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۴

زنگنه:

رئیس کمیته امداد گزارشی درباره نحوه هزینه کرد بودجه این نهاد ارائه کرد

رئیس کمیته امداد گزارشی درباره نحوه هزینه کرد بودجه این نهاد ارائه کرد

عضو هئیت رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات جزئیات جلسه عصر امروز این کمیسیون را تشریح کرد.

به گزارش نمایندگان، محسن زنگنه در تشریح جلسه عصر امروز کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت:جلسه امروز کمیسیون برنامه و بودجه با حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد.

وی تاکید کرد: رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در این جلسه گزارشی درباره اقدامات و هزینه کرد بودجه سال گذشته دستگاه زیر مجموعه خود در بخش هایی نظیر اشتغال و کمک معیشتی به مددجویان ارائه کرد.

زنگنه با بیان اینکه رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در این جلسه گزارشی درباره اجرای بودجه این نهاد در سالی جاری ارائه کرد، گفت: متاسفانه بودجه مربوطه در سال جاری در بخش تسهیلات مربوط به اشتغال و هم در بحث کمک هزینه های معیشتی به طور کامل محقق نشده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به ذکر دغدغه های اعضای کمیسیون برنامه در جلسه فوق ادامه داد :برخی از نمایندگان در این جسله تاکید داشتند که افزایش کمک هزینه معیشتی خانوارهای تحت پوشش با تورم موجود تناسبی ندارد و خواستار این بودند که این مهم مدنظر قرار گیرد.

وی با اشاره به ایرادات برخی از نمایندگان به نحوه فعالیت کمیته امداد امام خمینی (ره) تاکید کرد: برخی از نمایندگان در این بخش تاکید داشتند که چرا میزان افرادی که تحت پوشش قرار گرفته اند کاهش پیدا نمی کند که رئیس کمیته امداد در پاسخ به انتقاد این نمایندگان گفت که این مسئله ناشی از تورم موجود در جامعه است. همچنین رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)  تاکید کرد که با وجود تورم 30 الی 40 درصدی هرساله، نه تنها تحت پوشش قرار گیرندگان تمدید می شوند که افزایش هم پیدا می کنند. به واقع باید گفت این حرف ،حرف درستی است چراکه ما اگر می خواهیم به دنبال رفع محرومیت باشیم باید ابتدا موضوع تورم را جدی بگیریم.

این نماینده مجلس بیان کرد: در ادامه این جلسه رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) عناوین چند حکم برای درج در برنامه هفتم توسعه را تشریح کرد که قرار شد در زمان خود به این موارد رسیدگی شود

منبع:خانه ملت 

انتهای پیام 

کد خبر 14179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =