کد خبر 14228
۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۷

قادری:

عملکرد بانک کشاورزی قابل دفاع است/ بانک کشاورزی؛ مهمترین پشتیبان کشاورزی کشور

عملکرد بانک کشاورزی قابل دفاع است/ بانک کشاورزی؛ مهمترین پشتیبان کشاورزی کشور

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: عملکرد بانک کشاورزی قابل دفاع و قابل قبول است و در شرایط جدید نقش این بانک می‌تواند روز به روز برجسته‌تر شود و تاثیرات بهتر و ماندگارتری در بخش کشاورزی داشته باشد.

جعفر قادری نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی درگفتگوبا نمایندگان،  گفت: پشتبانی و حمایت لازم از بخش کشاورزی را بانک کشاورزی انجام می‌دهد.

وی افزود: بانک کشاورزی بانک کارگزار دولت در بخش کشاورزی کشور است و در شرایطی که کشاورزان در تخمین وثیقه و استفاده از تسهیلات سایر بانک‌ها با مشکل مواجه می‌شوند، بانک کشاورزی حمایت لازم را با پرداخت تسهیلات در این زمینه بر عهده دارد.

وی با اشاره به پراکندگی شعب این بانک در نقاط مختلف شهری و روستایی سراسر کشور ادامه داد: در شرایطی که بسیاری از بانک‌ها در مناطق مختلف از جمله شهرهای کوچک شعبه ندارند، بانک کشاورزی در راستای ارائه خدمات بانکی و حمایتی از بخش کشاورزی شعب خود را دایر کرده است.

قادری گفت: بانک کشاورزی به خوبی از عهده حمایت از بخش کشاورزی برآمده و توانسته است کارهای خوبی در این زمینه انجام دهد. و منابع را تجمیع کند و به سمت بخش کشاورزی هدایت کند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ادامه داد: بانک کشاورزی مهمترین پشتیبان بخش کشاورزی کشور است و با توجه به نیاز برای استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان در بخش کشاورزی وجود دارد و در شرایطی که با محدودیت منابع آبی مواجه هستیم و به تنوع محصول نیاز داریم، بانک کشاورزی مهمترین بانکی است که می‌تواند این نقش حمایتی را به خوبی ایفا کند.

وی عملکرد بانک کشاورزی را قابل دفاع عنوان کرد و گفت: در شرایط جدید نقش این بانک می‌تواند روز به روز برجسته‌تر شود و تاثیرات بهتر و ماندگارتری در بخش کشاورزی داشته باشد.

قادری اضافه کرد که هر چند بانک کشاورزی یک بانک دولتی است اما بیشترین حمایت را از بخش غیردولتی کشاورزی داشته است زیرا شاید کشاورزی بخشی است که دولت کمترین مداخله را در آن داشته است.

انتهای پیام

کد خبر 14228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =