کد خبر 14273
۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹

اسماعیلی در تذکر شفاهی:

با قبول وثیقه و ضامن زنجیره ای مشکل تسهیلات بانکی کشاورزان حل می شود

با قبول وثیقه و ضامن زنجیره ای مشکل تسهیلات بانکی کشاورزان حل می شود

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مشکلات کشاورزان، باغداران و دامداران در دریافت تسهیلات بانکی و معرفی ضامن کارمند، گفت: با قبول وثیقه و ضامن زنجیره ای مشکل تسهیلات بانکی کشاورزان حل می شود.

به گزارش نمایندگان ما، مهدی اسماعیلی نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی، در نشست علنی امروز (سه شنبه، 23 خردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن قدردانی از سفر رئیس جمهور و هیات دولت به میانه خطاب به رئیس جمهور، گفت: کشاورزان، باغداران و دامداران که نقش برجسته ای در تولید و تامین مواد غذایی استراتژیک دارند به حمایت های جدی نیاز دارند. این قشر مولد به ویژه روستاییان در دریافت تسهیلات بانکی و الزام به ارائه معرفی نامه و ضامن کارمند دچار مشکل شده اند.

نماینده مردم میانه در مجلس یازدهم افزود: چرا علیرغم تذکرات فراوان مشکل حل نمی شود در حالی که با قبول وثیقه اموال و ضامن زنجیره ای می توان مشکل را حل کرد.

اسماعیلی یادآور شد: دولت باید به فریاد نیروهای خدماتی و سرایداران آموزش و پرورش که هر نفر امور تنظیمی و خدماتی چند مدرسه را به عهده دارند، برسد. کف دریافتی این افراد با احتساب همه افزایش ها 7 میلیون و 900 میلیون تومان است و این عدالت نیست.

انتهای پیام

کد خبر 14273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =