کد خبر 14497
۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۱

محمدبیگی:

پرهیز از دو قطبی‌سازی کشور موجب افزایش اعتماد مردم و امیدآفرینی است

پرهیز از دو قطبی‌سازی کشور موجب افزایش اعتماد مردم و امیدآفرینی است

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، گفت: رعایت اخلاق سیاسی و برشمردن مزایای حرکت‌های امیدآفرین بین مجلس و دولت، موجب افزایش اعتماد مردم و امید آفرینی در حرکت رو به جلوی نظام در عرصه‌های مختلف و تعالی کشور در بخش‌های مختلف استانی، ملی و بین المللی می‌شود.

به گزارش نمایندگان ما، فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سالروز انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰؛ گفت: الحمدلله در این انتخابات با رای مردم تغییر ریل و اصلاح مسیر حرکت قطار انقلاب اسلامی به دستان، قلم و انتخاب مردم همیشه در صحنه و بصیر بر اساس راهنمایی‌های دور اندیشانه رهبری عزیز رقم خورد؛ دنیا بداند این ایران اسلامی است که سرنوشت خود را به همت مردان و زنان غیور این سرزمین رقم خواهد زد.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی افزود: در طول مدت فعالیت دولت سیزدهم شاهد گام‌های بلندی در مسیر پیشرفت و تعالی همه جانبه هستیم که جای تقدیر دارد. هر چند در برخی از حوزه‌ها به ویژه در بخش معیشتی و اقتصادی ایرادات و ضعف‌هایی وجود دارد که مورد انتقاد و مطالبه جدی ما نیز هست اما در جهت اصلاح مسیر کلی انقلاب اسلامی این دولت کارهای بزرگی کرده که در ادامه ریل گذاری خوب و مورد احترام و تمجید رهبری عزیز از سوی مجلس انقلابی است.

وی در ادامه یادآور شد: رعایت اخلاق سیاسی و برشمردن مزایای حرکت‌های امیدآفرین بین مجلس و دولت و پرهیز از دو قطبی های سیاسی، موجب افزایش اعتماد مردم و امید آفرینی در حرکت رو به جلوی نظام در عرصه‌های مختلف و تعالی کشور در بخش‌های مختلف استانی، ملی و بین المللی می‌شود.

نماینده مردم در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه امروز دفاع از اقدامات جهادی و تلاش‌های دولت مردمی برای گره گشایی از مشکلات جامعه، در راستای دفاع از اهداف نظام جمهوری اسلامی و حرکت در جهت فتح قله‌های پیشرفت و موفقیت واجب است، تصریح کرد: اقتضاء حکمرانی جهانی برای عصر دیپلماسی میدانی با تکنیک‌های انقلاب و تاکتیک‌های جهادی، شناخت روحیات و وضعیت کشورهای دوست و دشمن است. 

عضو هیات رئیسه فراکسیون انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: بی شک حرکت‌های سه قوه خالی از اشکال نیست، اما در کل شاهد تلاش ها برای حرکت رو به جلوی قطار انقلاب هستیم لذا وظیفه تک تک ما گوشزد کردن اشکالات و نشان دادن راه حل‌ها و نقد عادلانه و منصفانه در فضای همدلی، حفظ تقوا و دوری از تهمت و افترا و پرهیز از بازی در زمین دشمنان است. صبر و انسجام دو کلید ادامه موفقیت روند فعلی مجلس انقلابی و دولت مردمی و جهادی است.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام

کد خبر 14497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =