کد خبر 14519
۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۲

عیسی‌زاده در مخالفت با وزیر پیشنهادی کشاورزی:

برنامه شما برای مواجهه با خشکسالی چیست؟/ از ۲۳ کشور گوشت وارد می‌کنیم

برنامه شما برای مواجهه با خشکسالی چیست؟/ از ۲۳ کشور گوشت وارد می‌کنیم

نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: امروز در آبرسانی به مزارع با مشکل مواجه بوده و سوال بنده این است که برنامه شما برای مواجه با خشکسالی چیست.

به گزارش خبرنگار نمایندگان، مهدی عیسی‌زاده نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در جریان بررسی صلاحیت محمدعلی نیکبخت به عنوان وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی، در مخالفت با برنامه های وزیر پیشنهادی بیان کرد: ما امروز برای بزرگترین نهادی که در سفره مردم تاثیر می‌گذارد تصمیم گیری می‌کنیم. آقای نیکبخت برای آبرسانی به مزارع چه اقداماتی قرار است انجام دهید؟ سوال بنده این است که برای مواجهه با خشکسالی چه مواردی در برنامه شما پیش بینی شده است؟

وی در ادامه اظهار کرد: قیمت خرید تضمینی گندم اکنون پایین است و برای افزایش نرخ آن و تشویق کشاورزان چه برنامه‌ای دارید؟ از سوی دیگر برنامه شما برای توسعه آبیاری نوین چیست؟ تحقیقات کشاورزی در کشور ما چهار بعدی نیست انتظار مجلس شورای اسلامی این است که دانش بنیان در عرصه کشاورزی وارد شود. مردم باید از محصولات با کیفیت بهره‌مند شوند.

نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: در بحث کودهای شیمیایی که اکنون در این زمینه کمبود داریم در برنامه شما موردی گنجانده نشده است، برای خودکفایی در تولید گوشت چه برنامه‌ای دارید؟ ما اکنون از ۲۳ کشور گوشت وارد می‌کنیم.

انتهای پیام

کد خبر 14519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =