کد خبر 14896
۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲

آقاجری:

هشدار به وزیر نیرو برای حل مشکل آب ماهشهر و حوزه انتخابیه

هشدار به وزیر نیرو برای حل مشکل آب ماهشهر و حوزه انتخابیه

نماینده مردم بندرماهشهر، امیدیه، هندیجان و بخش جولکی در مجلس گفت: از وزیر نیرو انتظار داریم با دستور ویژه در کوتاه مدت مشکل قطعی آب در حوزه انتخابیه به ویژه شهرستان ماهشهر را حل کند.

با انتقاد از کمبود آب در حوزه انتخابیه که برای مردم مشکلات بسیاری ایجاد کرده است، گفت: متاسفانه مدتی است که با مشکل جدی آب در شهرها و روستاهای حوزه انتخابیه مواجه شدیم و مدتی است که محله‌های مختلف منطقه ماهشهر با قطعی آب رو به رو می‌شوند این در حالی است که در گذشته این مشکل تنها در روستاها بود اما به جای حل آن، مشکل گسترده‌تر شده و به شهرها نیز رسیده است.

نماینده مردم بندرماهشهر، امیدیه، هندیجان و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آب شهرها و روستاهای مختلف حوزه انتخابیه اینجانب مشکل شدید کمی و کیفی دارد، افزود: اگرچه چندین جلسه با مسئولان مربوطه در استان و وزیر نیرو و معاونان وی برگزار کرده‌ام اما متاسفانه هنوز مشکل حل نشده است لذا از وزیر نیرو انتظار داریم با دستور ویژه در کوتاه مدت مشکل قطعی آب در حوزه انتخابیه به ویژه شهرستان ماهشهر را حل کند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین باید بحث انتقال آب از سد کوثر برای شهرستان‌های بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندرامام و چمران و روستاها سرعت داده شود تا بتوان مشکل کمی و کیفی آب مردم در این منطقه را حل کنیم.

منبع:خانه ملت 

انتهای پیام

کد خبر 14896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =