کد خبر 15013
۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۴

حاجی دلیگانی:

انتظار مردم از دولت ساماندهی بازار گوشت قرمز و مرغ است

انتظار مردم از دولت ساماندهی بازار گوشت قرمز و مرغ است

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس، گفت: علی رغم اینکه ده‌ها هزار میلیارد تومان برای بهبود وضعیت و مناسب سازی قیمت اقلام، محصولات غذایی، گوشت قرمز، گوشت مرغ و نان صرف می‌شود شاهد هستیم که رضایت‌مندی در این بخش متناسب با صرف اعتبارات از محل بیت المال و خزانه کشور نیست‌.

به گزارش نمایندگان، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی، درخصوص افزایش قیمت گوشت قرمز و گوشت مرغ در بازار، گفت: مردم از دولت سیزدهم و وزیر جدید جهاد کشاورزی با توجه به اینکه بخش اعظم مسائل کشور مربوط به امنیت غذایی و تامین غذای مردم است انتظار دارند که مسائل را ساماندهی و این اقلام ثبات قیمت پیدا کنند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه چرا باید به صورت پیاپی شاهد تلاطم قیمت در بازار گوشت قرمز و گوشت مرغ باشیم، چرا نباید تصمیمات دقیق، جامع، مانع و حساب شده باشند، عنوان کرد: انتظار داریم آقای نیکبخت با برنامه ریزی درست به مسائل ورود کنند و این وضعیت نابسامان و وضعیت دور از انتظار را ساماندهی کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم در نامه‌ها، تلفن ها و مطالب حضور خود با نمایندگان از مسائل حوزه گوشت قرمز، گوشت مرغ و برخی اقلام دیگر گلایه مند هستند، افزود: علی رغم اینکه ده‌ها هزار میلیارد تومان برای بهبود وضعیت و مناسب سازی قیمت اقلام، محصولات غذایی، گوشت قرمز، گوشت مرغ و نان صرف می‌شود شاهد هستیم که رضایت‌مندی در این بخش متناسب با صرف اعتبارات از محل بیت المال و خزانه کشور نیست و مردم از این جهت نگران هستند.

حاجی دلیگانی گفت: وزارت جهادکشاورزی در طول ماه‌های گذشته تا کنون ثبات مدیریت نداشته است، اکنون باید وزیر جهاد کشاورزی جدید قدم‌های مثبتی را بردارد و ما نیز در مجلس شورای اسلامی منتظر این اقدامات هستیم.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام

کد خبر 15013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =