کد خبر 15070
۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۲

بیگی‌نژاد:

عضویت در سازمان شانگهای بستر حل شدن مشکلات اقتصادی را فراهم می‌کند

عضویت در سازمان شانگهای بستر حل شدن مشکلات اقتصادی را فراهم می‌کند

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: عضویت دائمی در سازمان شانگهای بستر حل شدن مشکلات اقتصادی را فراهم می کند و از طرف دیگر دروغ غرب گرایان را مبنی بر اینکه عضویت در این پیمان نیازمند پیوستن به اف. ای. تی. اف است، را برملا کرد.

به گزارش نمایندگان، هادی بیگی نژاد عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی درباره مزایای عضویت دائمی ایران در سازمان شانگهای، بیان کرد: سازمان شانگهای یک سازمان بزرگ اقتصادی است و ما هر چقدر بتوانیم از این بستر استفاده کنیم به نفع کشور خواهد بود. این سازمان مانند یک ظرف غذا است که برای پختن غذا از آن استفاده می شود، اگر ظرفی نباشد غذایی پخته نمی شود اما داشتن ظرف نیز به معنای غذا داشتن نیست و نباید فکر کنیم عضویت در سازمان شانگهای به معنای حل مشکلات است.

وی ادامه داد: عضویت دائمی در سازمان شانگهای بستر حل شدن مشکلات اقتصادی را فراهم می کند. از سوی دیگر با عضویت دائمی ایران در پیمان شانگهای دروغ غرب گرایان کشور که ۸ سال داد زدند که اول باید برجام و اف. ای. تی. اف به نتیجه برسد، برملا شد. واقعیت خواسته جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران بر اساس آنچه که عزت خودش است، تصمیم گیری خواهد کرد. عضویت دائمی در سازمان شانگهای حداقل این موضوع را به همه ثابت کرد که می توان بر اساس منافع و عزت ملی گام برداشت و موانع را کنار زد.

منبع: ایسنا 

انتهای پیام 

کد خبر 15070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =