کد خبر 15613
۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۳

جباری:

رزمایش اقتدار نیروی دریایی سپاه برای دشمن بازدارنده و برای ملّت امنیت آفرین است

رزمایش اقتدار نیروی دریایی سپاه برای دشمن بازدارنده و برای ملّت امنیت آفرین است

نماینده بندر لنگه، بستک پارسیان و جزیره کیش در مجلس یازدهم رزمایش اقتدار نیروی دریایی سپاه پاسداران در صیانت از امنیت خلیج فارس و جزایر ایرانی را برای دشمنان بازدارنده و برای ملّت غرور آمیز و امنیت آفرین دانست.

به گزارش نمایندگان، احمد جباری نماینده  بندر لنگه، بستک پارسیان و جزیره کیش در مجلس یازدهم،  رزمایش اقتدار نیروی دریایی سپاه پاسداران در صیانت از امنیت خلیج فارس و جزایر ایرانی را برای دشمنان بازدارنده و برای ملّت غرور آمیز و امنیت آفرین دانست.

این نماینده  مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اهمیت بازدارندگی در دکترین نظامی کشور خاطرنشان کرد: رزمایش‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همیشه مانعی بزرگ در برابر افکار خصمانه‌ی دشمنان خارجی بوده است.

وی بکارگیری شناورهای موشک انداز پرسرعت، پرنده‌ها و شناورهای بدون سرنشین مجهز به هوش مصنوعی، هواپیماهای دوزیست و موشک‌های بالستیک نقطه زن دریایی در همایش فوق را نشانه‌ی اوج پیشرفت، آمادگی و قدرت نظامی کشور دانست.

جباری افزود: به برکت رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) و رشادت های پاسداران اسلام، امروزه کشور ما مبتکر نظم نوین نظامی در منطقه است.

منبع:خانه ملت 

انتهای پیام 

کد خبر 15613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =