کد خبر 7861
۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶

جوکار:

همگرایی کشورهای همسایه باید منجر همکاری برای تامین امنیت منطقه شود

همگرایی کشورهای همسایه باید منجر همکاری برای تامین امنیت منطقه شود

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: برگزاری رژه نیروی دریایی روسیه با حضور ناوهای ایرانی بیانگر توانمندی دریایی جمهوری اسلامی است.

به گزارش نمایندگان ما، محمدصالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی در خصوص اهمیت برگزاری رژه نیروی دریایی روسیه با حضور ناوهای ایرانی، گفت: برگزاری رزمایش هایی از این دست پیام صلح، دوستی و وحدت را به همراه دارد.

وی اظهار کرد: در واقع همگرایی کشورهای همسایه باید منجر همکاری در بخش های مختلف از جمله دفاعی برای تامین امنیت منطقه شود.

نماینده مردم یزد در مجلس در خصوص پیام برگزاری رزمایش ها به دشمنان مردم منطقه، ادامه داد: نیروهای فرامنطقه ای باید بدانند این سرزمین ها جای حضور آنها نیست لذا باید هر چه سریع تر از آن خارج شوند. در واقع حضور نیروهای فرامنطقه ای صرفاً موجب تنش آفرینی می شود.

جوکار با اشاره به رزمایش اخیر بیانگر توانمندی دفاعی- نظامی ایران در عرصه دریایی است، افزود: به عبارتی نیروهای مسلح کشورمان امروزه به سطحی از آمادگی دست یافته اند که می توانند در سریع ترین زمان ممکن به اقدامات دشمنان پاسخ دهند.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: خوشبختانه امروزه شاهد دستاوردهای خوبی در عرصه دفاعی و نظامی هستیم که این موضوع در عرصه دریایی برای همگان مشهود است.

انتهای پیام

کد خبر 7861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =