کد خبر 15589
۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۵

عباس زاده مشکینی:

جمهوری اسلامی می تواند امنیت منطقه را تامین کند؛ دشمنان بدانند با ایرانی قدرتمند روبه رو هستند

جمهوری اسلامی می تواند امنیت منطقه را تامین کند؛ دشمنان بدانند با ایرانی قدرتمند روبه رو هستند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: رزمایش نیروی دریایی سپاه پاسداران بیانگر این است که ما می توانیم امنیت منطقه را تامین کنیم و همچنین حامل یک پیام برای دشمنان ایران اسلامی است مبنی بر اینکه با ایرانی قوی روبه رو هستند.

به گزارش نمایندگان، محمود عباس زاده مشکینی با اشاره به برگزاری رزمایش نیروی دریایی سپاه در دریای خلیج فارس گفت: رزمایش با اقتدار نیروی دریایی سپاه نشان می دهد که منطقه خاورمیانه برای تامین امنیت و صلح و پایداری به دخالت بیگانگان نیاز ندارد.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران ظرفیت ها و قابلیت هایی بی نظیری به لحاظ سخت افزاری و  نرم افزاری دارا است و  همین دستاوردها و امکانات پیشرفته نظامی برای تامین صلح در منطقه خاورمیانه کافی است و باید گفته شود که جمهوری اسلامی از نظر امنیتی به مرحله بازدارنده درون زا رسیده؛ چرا که سپاه پاسداران شکل گرفته از اعتقادات ملت و آرمانهای انقلاب و دارای یک قدرت درون زا است. 

نماینده مردم مشکین شهر گفت: از این موضوع نباید گذر کرد که کشورمان در دوران دفاع مقدس از امکانات اولیه نظامی برخوردار نبود و ما تحریم بودیم اما اکنون اوج تکنولوژی های نظامی را دارا هستیم و این موضوع نیز مورد تایید غربی ها هم واقع شده است؛ چرا که در حال حاضر به چندین کشور دنیا پیشرفته ترین سلاح های نظامی را صادر می کنیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان کرد: خلیج فارس و تنگه هرمز برای منطقه خاورمیانه از اهمیت خاصی برخوردار بوده؛ بنابراین رزمایش نیروی دریایی سپاه پاسداران بیانگر این است که ما می توانیم امنیت منطقه را تامین کنیم و همچنین حامل یک پیام برای دشمنان ایران اسلامی بوده است مبنی بر اینکه با ایرانی قوی روبه رو هستند.

منبع:خانه ملت 

انتهای پیام 

کد خبر 15589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =