کد خبر 15938
۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۸

پورابراهیمی:

نیروهای اطلاعات کرمان، بلای بزرگی را از سر کشور دفع کردند

نیروهای اطلاعات کرمان، بلای بزرگی را از سر کشور دفع کردند

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان با تقدیر از مجاهدت‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان و دستگیری تیم تروریستی مرتبط با رژیم صهیونیستی گفت: این عزیزان بلای بزرگی را از سر کشور و استان دفع کردند.

به گزارش نمایندگان، محمدرضا پورابراهیمی، در جلسه شورای اداری استان کرمان مجددا بر لزوم ساماندهی اتباع خارجی اظهار کرد: اصلاح قانون اتباع جمع‌بندی و طرح سازمان ملی مهاجرت نهایی شده است.

وی با اشاره به اینکه استان کرمان به شدت با موضوع اتباع درگیر است، افزود: ۱۰ درصد جمعیت استان را اتباع خارجی تشکیل می‌دهند.

پورابراهیمی گفت: دستگاه قضایی و سازمان‌های مربوط به اتباع نظرات خود را ارائه بدهند تا در طرح سازمان ملی مهاجرت لحاظ شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس در ادامه پیشنهاد داد: یک سامانه فعال شود و اطلاعات همه لوایح و طرح‌های مطرح شده در مجلس را بارگذاری کنیم تا همه مدیران در جریان قرار بگیرند.

وی افزود: در کمیسیون اقتصادی افزایش اختیارات استان‌ها را دنبال می‌کنیم و ۱۵ استاندار که بیشترین سهم را در جی دی پی کشور دارند، دعوت کردیم و چند محور را با سازمان برنامه و بودجه نهایی کردیم و درخواست داریم از وزارت کشور این مسئله را نهایی کند.

پورابراهیمی در ادامه با تاکید بر لزوم همکاری بیشتر با سرمایه‌گذاران اظهار کرد: برای احداث نیروگاه ۴۰۰ مگاواتی در راین ۹ ماه پیگیری کردیم و در حوزه محیط زیست که باید حامی باشد، مشکل ایجاد شده در حالی که نیروگاه آلایندگی زیست محیطی ندارد و باید از این طرح‌ها استقبال شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به نشست اخیر مجمع نمایندگان استان کرمان با مدیرکل و معاونان اداره کل اطلاعات استان کرمان گفت: این عزیزان ریشه جریان بزرگ تروریستی که هماهنگ با رژیم صهیونیستی بود را زدند. کسانیکه می‌خواستند در کرمان و دیگر نقاط کشور اقدامات خرابکارانه انجام بدهند.

وی از مجاهدت‌های خاموش سربازان گمنام تشکر کرد و افزود: این عزیزان بلای بزرگی را از کشور دور کردند و ما طی نامه‌ای به رئیس جمهور درخواست تقدیر از نیروهای اداره کل اطلاعات استان را دادیم.

منبع:ایسنا 

انتهای پیام 

کد خبر 15938

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =