کد خبر 15951
۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۰

شریعتی در گفتگو با نمایندگان:

سازمان محیط زیست به مانعی بزرگ بر سر راه تولید تبدیل شده است/ سلاجقه تغییر رویکرد دهد

سازمان محیط زیست به مانعی بزرگ بر سر راه تولید تبدیل شده است/ سلاجقه تغییر رویکرد دهد

نماینده مردم بهشهر در مجلس، گفت: سازمان حفاظت از محیط زیست به مانعی بزرگ بر سر راه سرمایه‌گذاری در امر تولید در کشور تبدیل شده است.

غلامرضا شریعتی نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی نمایندگان، گفت: سازمان حفاظت از محیط زیست به مانعی بزرگ بر سر راه سرمایه‌گذاری در حوزه تولید در کشور تبدیل شده است.

وی افزود: در حالی که تکنولوژی دنیا به سمتی رفته است که جلوگیری از آلودگی محیط زیست در سرمایه‌گذاری‌ها را مدنظر قرار داده است، سازمان محیط زیست ما ممنوعیت در مکان‌های مختلف را برای سرمایه‌گذاران و با عنوان حفاظت از محیط زیست در نظر می‌گیرد.

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: محیط زیست ما امروز سرمایه‌گذاری در مکان‌های مختلف شهر را برای سرمایه‌گذاران ممنوع اعلام می‌کند و محدودیت‌های زیادی را در این باره در نظر می‌گیرد و حال آنکه امروز در سطح دنیا برای حفاظت از محیط زیست روش‌های جدیدتری را در دستور کار دارند. 

شریعتی خاطرنشان کرد: امروز در کشورهای پیشرفته اروپایی بسیاری از صنایع در داخل شهرها هستند اما با این قید و شرط که تولید و دستگاه‌های آنها استانداردهای لازم زیست محیطی را داشته باشد.

وی افزود: با اصلاح رویکرد سازمان محیط زیست، مانع بر سر راه سرمایه‌گذاران در امر تولید در کشور، برداشته می‌شود و بهتر است برای ایجاد رونق تولید و رفع مشکل بیکاری، این تغییر رویکرد انجام شود. 

انتهای پیام

کد خبر 15951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =