کد خبر 16126
۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸

نقدعلی:

مسئولان مربوطه فکری به حال تأمین لوازم‌التحریر دانش‌آموزان خانواده‌های بی‌بضاعت کنند

مسئولان مربوطه فکری به حال تأمین لوازم‌التحریر دانش‌آموزان خانواده‌های بی‌بضاعت کنند

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس از مسئولان مربوطه خواستار اتخاذ تدابیری ویژه برای تأمین لوازم‌التحریر خانواده‌های بی‌بضاعت شد.

به گزارش نمایندگان، محمدتقی نقدعلی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 29 شهریورماه) مجلس شورای اسلامی با تبریک هفته دفاع مقدس در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر ورزش و جوانان گفت: بی‌سلیقگی کمیته انضباطی در مورد تیم سپاهان و زمانی که باید تیم در آرامش روانی باشد و طرفداران آن با آرامش مسابقات را دنبال کنند، خلاف مصلحت است. ما در دفاع از ورزش استان ایستاده‌ایم و به هیچ وجه تصمیم کمیته انضباطی را نمی‌پذیریم.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس در تذکری خطاب به وزرای صمت، آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: ضروری است در آستانه سال تحصیلی برای تأمین لوازم التحریر خانواده‌ها به ویژه خانواده‌های بی‌بضاعت آن هم لوازم‌التحریری که عکس‌های پشت جلد آنها با ارزش‌ها اسلامی تناسب دارد، اقدام شود.

وی در تذکر دیگر خطاب به هیأت رئیسه مجلس، وزیر صمت و رئیس جمهور بیان کرد: چرا آیین‌نامه قانون واردات خودروهای کارکرده تعیین تکلیف نمی‌شود، مگر ندیدید که این قانون تا چه میزان در کاهش قیمت خودرو نقش داشته، چرا در رابطه با تعیین تکلیف این موضوع تأخیر می‌شود. ضروری است هیأت رئیسه مجلس موضوع را پیگیری و دنبال کند.

نقدعلی یادآور شد: آزمون استخدامی آموزگاری آموزش و پرورش اردیبهشت ماه برگزار شده اما تاکنون نتایج آن اعلام نشده و مردم در سردرگمی هستند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: گزارش تحقیق و تفحص از انتقال آب بین حوضه‌ای ناقص و غیرکارشناسی بود و متأسفانه برخی طرح‌های توزیع آب به عنوان طرح انتقال آب قلمداد می‌شود، چرا هر کسی می‌رسد یک نیزه به اصفهان مظلوم می‌زند و یک نفر با تحقیق و تفحص غیرکارشناسی، یک نفر با بارگذاری‌های جعلی و دیگری با زیر پا گذاشتن قول‌های داده شده. اگر می‌خواهید اصفهان را نابود کنید چرا تعارف می‌کنید.

انتهای پیام

کد خبر 16126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =