کد خبر 16134
۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۸

بابایی کارنامی:

موضع‌گیری رییس جمهور در سازمان ملل «عزتمندانه» بود

موضع‌گیری رییس جمهور در سازمان ملل «عزتمندانه» بود

عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی موضع گیری رسمی آیت‌الله رییسی در سازمان ملل را «عزتمندانه» خواند.

به گزارش نمایندگان، علی بابایی کارنامی درمورد اهمیت سفر رییس جمهور به مجمع عمومی سازمان ملل و بیان مواضع صریح و شفاف جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: رییس جمهور در سخنرانی خود در سازمان ملل، گفتمان اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی را تشریح کرده و از همه آزادی خواهان به شایستگی و عزتمندی دفاع کرد.

وی اضافه کرد: کشورها با تفکر لیبرال دموکراسی، ملتمسانه از کدخدایان امروز دنیا اجازه می‌گیرند تا اقدامی انجام دهند، اما این با منش جمهوری اسلامی سازگار نیست و ایران همیشه مستقل عمل کرده است.

نماینده مردم ساری با بیان اینکه تجربیات تاریخی اثبات کرده، تامین منافع غرب، نحوه تعامل آن‌ها با کشورهای مختلف را تعیین می‌کند، اظهار داشت:جمهوری اسلامی امروز بدهکار هیچ کس به جز مردم نیست، ملت ایران خود بانیان این انقلاب هستند و طبیعی است که رییس جمهور انقلابی، ارزشی و ولایی همانند آیت الله رییسی در همه مجامع بین المللی عزتمندانه از منافع ملی کشور دفاع کند.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم درحوزه دیپلماسی سیاسی و اقتصادی موفق عمل کرده است، خاطرنشان کرد: در سال های گذشته ما ملتمسانه عمل کردیم و برخی دیپلمات ها را برای مذاکره فرستادیم و نتیجه نگرفتیم اما امروز با تبادل زندانیان، بسیاری از منابع مالی بلوکه شده، آزاد شد و این نشان دهنده اقتدار جمهوری اسلامی است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اعلام موضع گیری رسمی آیت الله رییسی در سازمان ملل را عزتمندانه خواند و بیان داشت: بیان شفاف سیاست‌های کشورهای غربی علیه ایران از سوی رییس جمهور قابل تقدیر است و از ایشان تشکر می کنم.

بابایی کارنامی ابراز امیدواری کرد که این رویه در همه حوزه های تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی دولت جاری شود تا بتوانیم اساس انقلاب که خدمت صادقانه به مردم است را به بهترین نحو عملیاتی کنیم.

منبع: ایرنا

انتهای پیام

کد خبر 16134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =