کد خبر 16326
۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶

مقصودی:

اسرائیل یک پادگان تروریستی علیه ملت‌های مسلمان است

اسرائیل یک پادگان تروریستی علیه ملت‌های مسلمان است

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: طوفان الاقصی یک نقطه از توانمندی‌های جبهه مقاومت بود و قطعا انتقام از این رژیم اشغالگر عین صلح ماندگار است.

به گزارش نمایندگان، فاطمه مقصودی در تذکری در جریان جلسه علنی امروز مجلس بیان کرد: مقام معظم رهبری به درستی اشاره کردند دولت‌هایی که به دنبال عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستند دچار اشتباه شده و قطعا ضرر می‌کنند. سلام بر آزادگان جهان و سلام بر فلسطین، خداوند را برای اعطای این عزت و پیروزی به مجاهدان فلسطینی سپاس می‌گوییم. منطق پوشالی که این رژیم منحوس را به وجود آورده از بین رفته و اسرائیل نه یک کشور بلکه یک پادگان تروریستی علیه فلسطین و دیگر ملت‌های مسلمان است.

نماینده بروجرد گفت: فلسطین مهمترین مسئله سنت اسلام بوده و بی شک طوفان الاقصی یک نقطه از توانمندی جبهه مقاومت در برابر جنایات رژیم بوده و ادامه انتقام از این رژیم اشغالگر دیر نیست. انتقام از این رژیم ظالم عین صلح ماندگار است. فلسطین زنده است و جهاد ادامه دارد. فلسطین متعلق به مردمان است.

حسن محمدیاری نیز در تذکری در جلسه علنی امروز مجلس بیان کرد: ظلم ستیزی و دفاع از مظلوم جزو آموزه‌های دینی و آرمان‌های انسانی است. فتح الفتوح جبهه مقاومت باعث مباهات شد و امید است این ظلم ستیزی برای همه آزاد اندیشان و آزادگان جهان الگویی باشد.

سید جواد حسینی کیا نیز در جلسه علنی امروز مجلس بیان کرد: بنده نیز جنایات رژیم صهیونیستی و کودک کشی آن را علیه ملت مظلوم فلسطین محکوم می‌کنم و قطعا دست الهی انتقام را ازاین رژیم منحوس خواهد گرفت.

انتهای پیام

کد خبر 16326

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =