کد خبر 1642
۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰

فیروزی پور:

دفاع مقدس برجسته ترین افتخار ملت ایران در دفاع از کشور است

دفاع مقدس برجسته ترین افتخار ملت ایران در دفاع از کشور است

عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس در پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مفدس را تبریک گفت و افزود: دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ کشورمان است.

به گزارش نمایندگان ما، رحمت الله فیروزی پور نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر و عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی در پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

متن پیام ایشان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دفاع هشت ساله ملت ایران مجموعه در هم تنیده ای از عظمت ها و جلوه های جلال و جمالی است که یک ملت می تواند در نمایشگاه زندگی تاریخی خود به نمایش بگذارد.
 مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

دوران دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ کشورمان است که آموزه‌ها و پیام‌های  ارزشمند آن همچون گنجینه‌ای گران­بها در تمامی عرصه های سیاسی، اقتصادی ، اجتماعی و حتی زندگی شخصی یکایک مردم ایران زمین راهگشا است و می­توان از آن بهره برد.

این هفته در واقع نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از حریم این سرزمین است. روزهایی که رشادت های جوانان برومند، انقلاب و نظام را بیمه کرد و نشان داد که با داشتن پشتوانه مردمی و در پرتو حاکمیت اسلام و وحدت نیروها می توان هر دشمنی را به ورطه نابودی و شکست کشاند.

اینجانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، این مناسبت بزرگ ملی را به تمامی هموطنان گرانقدر به ویژه خانواده های معظم شهدا، ایثارگران،جانبازان و آزادگان  تبریک عرض نموده و از خداوند منان برای همگان توفیق گام گذاشتن در راه شهداء، پیروی از آرمان های آنان و سربلندی ایران عزیز را خواستارم.

رحمت اله فیروزی پور

نماینده مردم نطنز،بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی

انتهای پیام

کد خبر 1642

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =