کد خبر 16532
۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰

انفعال سازمان ملل در برخورد با جنایت‌های جنگی اسرائیل شرم‌آور است

انفعال سازمان ملل در برخورد با جنایت‌های جنگی اسرائیل شرم‌آور است

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ۲۴ اکتبر، روز سازمان ملل است، اظهار کرد: انفعال این سازمان در برخورد با جنایت‌های جنگی رژیم اسرائیل بسیار شرم‌آور است و این سازمان بار دیگر نشان داد که به بازیچه‌ای در دست استکبار جهانی تبدیل شده‌ است.

به گزارش نمایندگان، فاطمه محمدبیگی در گردهمایی دانشجویان بین‌المللی علوم‌پزشکی تهران که در حمایت از مردم فلسطین عصر امروز دوشنبه اول آبان در دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد، اظهار کرد: باعث مسرت است که آرمان فلسطین در قلب تپنده جهان اسلام در حال تکمیل شدن است و در حال رسیدن به قله‌های بلند بیداری واقعی اسلامی هستیم، هرچند عزادار شهدای غزه هستیم.

وی با بیان اینکه بنا به آخرین آمار اعلامی تعداد شهدای فلسطینی از مرز ۵ هزار نفر عبور کرده است، افزود: هر چند اقدامات اسرائیل آرامش را از وجود ما ربوده اما این گوری است که اسرائیل غاصب برای خود کنده است و مطمئن باشید که در اقیانوس خون فلسطینیان غرق خواهد شد.

این نماینده مجلس گفت: حق نورانی‌تر از گذشته است و شر نیز وجود کریه خود را نشان می‌دهد. حرکت ملت‌های آگاه  به سمت مرز لبنان و عراق از شکل‌گیری اتحادی بی‌سابقه میان ملت‌های مسلمان حکایت می‌کند.

وی با بیان اینکه اسرائیل با بمباران بیمارستانی در غزه نشان داد که بویی از انسانیت نبرده است، ادامه داد: ما مادران ایرانی در کنار امت اسلامی، فرزندانی با عشق به شهادت و برای رهایی اسلام از دست صهیونیسم تربیت می‌کنیم.

وی گفت: امروز اسرائیل در جهان منزوی شده، اگر جبهه جهانی اسلام و محور مقاومت اقدام کند و سطل‌های آبی که امام خمینی فرمودند، بر سر این کشور غاصب ریخته شود، دیگر اثری از آن نخواهد ماند.

بیگی تصریح کرد: کشورهای اسلامی باید ضمن تحریم اسرائیل، تحریم کالاهای تولیدی همپیمانان این رژیم غاصب را نیز در دستور کار قرار دهند، ما نیز در مجلس به دنبال راه اندازی دعوی حقوقی در مجامع بین‌الملی علیه اقدامات ضد انسانی اسرائیل در فلسطین خواهیم بود. 

نماینده قزوین گفت، از دولت‌های مصر و اردن درخواست داریم که با بازگشایی مرزهای ارتباطی شرایط را برای کمک‌رسانی به مردم جنگ زده غزه فراهم کنند.

وی در پایان گفت: فردا، ۲۴ اکتبر و روز سازمان ملل است. انفعال این سازمان در برخورد با جنایت‌های جنگی رژیم اسرائیل بسیار شرم‌آور است و این سازمان بار دیگر نشان داد که به بازیچه‌ای در دست استکبار جهانی تبدیل شده‌ است.

انتهای پیام

کد خبر 16532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =