کد خبر 16594
۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳

مقتدایی:

صدای شکستن استخوان‌های رژیم اشغالگر بلند شده است

صدای شکستن استخوان‌های رژیم اشغالگر بلند شده است

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: محور مقاومت جنگ ترکیبی علیه رژیم غاصب را آغاز کرده است و از زمین، هوا و دریا راکت‌های متعددی بر سر صهیونیست‌ها فرود می آورد و صدای شکستن استخوان‌های رژیم اشغالگر بلند شده است.

به گزارش نمایندگان، عباس مقتدایی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته اصفهان در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) این شهر،ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای مقاومت و مردم مظلوم غزه، افزود:ضربه مقاومت آن‌قدر سنگین بود که هیمنه رژیم صهیونیستی فروریخت و هرچند حماس محور این ضربه سنگین بود اما قلب تمام مردم آزاده جهان با مردم مظلوم غزه است.

وی ادامه داد: مقاومت توان پوشالی بازدارندگی گُنبد آهنین صهیونیستی را به همه جهان اثبات کرد و اکنون در جبهه مقاومت تحولی را شاهد هستیم و امروز جریان مقاومت فلسطین از دفاع همیشگی به سمت حمله به رژیم غاصب روی آورده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این روزها در بُرهه‌ای از زمان قرار داریم که رویکردها و مبانی انقلاب اسلامی جلوی ملت هاست و آنچه که پیش بینی رهبر فرزانه انقلاب بود در حال محقق شدن است.

وی خاطرنشان کرد: همگان بر این نظر هستند که رهنمودهای اندیشمندانه رهبر انقلاب اکنون در جهان در حال نتیجه دادن است و مناسبات بین‌المللی اکنون به نفع جبهه مقاومت تغییر کرده است و باور فکری در جهان اسلام مبتنی بر پایان رژیم اشغالگر در حال شکل گیری است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: امداد و نُصرت الهی شامل کسانی می‌شود که به دنبال تغییر به نفع امت اسلام هستند و تمام دل آزادگان جهان با مردم مظلوم غزه است.

انتهای پیام 

کد خبر 16594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =