کد خبر 16618
۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲

سلیمی:

اسرائیلی‌ها می‌خواهند غزه را به سرزمین سوخته تبدیل کنند

اسرائیلی‌ها می‌خواهند غزه را به سرزمین سوخته تبدیل کنند

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، گفت: متاسفانه اسرائیلی ها می خواهند غزه را به سرزمین سوخته تبدیل کنند لذا به سمت بمباران کور رفته اند که این امر موجب خواهد شد گور خود را بکنند و مقاومت پیروز خواهد شد.

به گزارش نمایندگان، علیرضا سلیمی با یادآوری وضعیت اسفناک موجود در غزه به دلیل حملات شدید هوایی و زمینی ارتش رژیم صهیونیستی، گفت: اتفاقی که در غزه رخ می دهد نشان داد که سازمان های بین المللی صرفا درصدد تحقق اهداف دنیای استکبار با محوریت عبری-غربی هستند و در مواقعی که باید از حقوق بشر دفاع کنند، سکوت کرده و چشمان خود را می بندند.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه بدون شک غزه همانند یک باتلاق، صهیونیست ها را در خود فرو خواهد برد، اظهار کرد: رژیم جعلی اسرائیل بیش از هفتاد سال است که نتوانسته فلسطین را برای خود غصب کند زیرا آرمان فلسطین متعالی است؛ متاسفانه بنای صهیونیست ها اشغالگری است و این مهم در حالیست که مسلمانان دنیا خواهان پایان این اشغالگری هستند.

وی ادامه داد: بدون شک اگر پشتیبانی ایالات متحده نبود، صهیونیست ها جرات ادامه دادن به رخدادهای اخیر را نداشتند؛ بر این اساس مشاهده می شود که امروزه تسلیحات و تجهیزات نظامی آمریکایی است که مردم غزه را به خاک و خون کشیده است.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه متاسفانه اسرائیلی ها می خواهند غزه را به سرزمین سوخته تبدیل کنند لذا به سمت بمباران کور رفته اند که این امر موجب خواهد شد گور خود را بکنند و مقاومت پیروز خواهد شد، تصریح کرد: هر چند افکار عمومی دنیا بیدار شده و جامعه بین المللی دریافته که نمی تواند در مقابل خواست مردم سکوت کند.

منبع:خانه ملت

انتهای پیام 

کد خبر 16618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =