کد خبر 17070
۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۹

محمد بیگی :

مجلس یازدهم هویت مجلس انقلابی را اثبات کرد

مجلس یازدهم هویت مجلس انقلابی را اثبات کرد

یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مجلس یازدهم هویت مجلس انقلابی را اثبات نمود و آن را ارتقاء داد اما همواره مجلس مقتدر مورد هجمه‌های گوناگون قرار گرفته است.

به گزارش نمایندگان، فاطمه محمدبیگی نماینده مردم مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در جلسه روز یکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ صحن مجلس در تذکری شفاهی  با تبریک به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: به دنیا اعلام می‌کنم میوه شجره طیبه بسیج در سطح جهان، آزادی فلسطین و غزه خواهد بود.

وی همچنین با گرامیداشت روز معلولین، انتقاداتی درباره اجرایی نشدن کامل مناسب‌سازی و استخدام معلولان و قانون حمایت از معلولان مطرح کرد.

این نماینده مجلس در ادامه فرارسیدن روز مجلس را گرامیداشت و گفت: مجلس یازدهم هویت مجلس انقلابی را اثبات نمود و آن را ارتقاء داد اما همواره مجلس مقتدر مورد هجمه‌های گوناگون قرار گرفته؛ سوال من این است که چه کسی پشت این جریانات قرار گرفته که به راحتی اخبار دروغ‌پراکنی و تخریب مجلس انقلابی برای آیندگان سر از بی‌بی‌سی درمی‌آورد؟ نهادهای نظارتی و قوه قضائیه به میدان بیایند و ضمن رسیدگی با خاطیان برخورد کنند.

محمدبیگی ادامه داد: چگونه به خاطر دو توییت فرماندار انقلابی قزوین محکوم شده و هنوز در حال مجازات است اما برخی مزدوران رسانه‌ای به راحتی در حال نشر اکاذیب و دروغ‌پراکنی و تشویش اذهان عمومی هستند و به آزادی راه خود را ادامه می‌دهند؟ چرا به پرونده خودرو غفاری و شرکت‌های مشابه که چندین استان را درگیر کرده‌اند و چندین هزار نفر شاکی دارند رسیدگی نمی‌شود؟

وی همچنین تاکید کرد: در خصوص قانون بازنشستگان اعلام می‌کنم که پیش از آن که افزایش سنوات مهم باشد تضمین امنیت شغلی، تعیین تکلیف قراردادهای سفید امضا مهم است. چگونه کارگران ما بدون تأمین امنیت شغلی بتوانند ۳۰ تا ۳۵ سال پرونده سنوات بیمه خود را پر کنند. قانون جوانی جمعیت در ماده ۱۷ به کاهش سنوات بازنشستگی به ازای فرزندان برای مادران اشاره دارد، چرا بعد از دو سال این قانون اجرا نمی‌شود و شرمنده مادران شاغل هستیم؟

انتهای پیام

کد خبر 17070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =