کد خبر 17238
۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵

نوروزی در گفت‌وگو با نمایندگان:

 فرستادن کپسول زیستی به فضا گام بزرگ دیگری در حوزه علوم فضایی کشور بود 

 فرستادن کپسول زیستی به فضا گام بزرگ دیگری در حوزه علوم فضایی کشور بود 

نماینده مردم رباط کریم در مجلس گفت: فرستادن کپسول زیستی به فضا گام موثری در حوزه علوم فضایی کشور و مقدمه‌ای برای فرستادن انسان به فضا بود.

حجت الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نمایندگان ما با اشاره به فرستادن کپسول زیستی به فضا گفت: فرستادن کپسول زیستی به فضا گام موثری در حوزه علوم فضایی کشور بود.


وی افزود: ایران با وجود همه تحریم‌ها و محدودیت‌ها از سوی دشمنان امروز در جرگه چند کشور موفق در حوزه علوم فضایی قرار دارد و فرستادن موجود زنده به فضا در واقع یک نوع جهش در حوزه علوم فضایی برای جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود.
نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: پیش از این نیز ماهواره‌های مختلفی در حوزه مسائل مخابراتی توسط جمهوری اسلامی ایران به فضا پرتاب شده بود و تصاویر به دست آمده از این ماهواره‌ها در حوزه علوم مختلف کمک بسیاری به حوزه مسائل علمی کشور کرده است 
نوروزی خاطرنشان کرد: فرستادن موجود زنده به فضا یک جهش در حوزه علوم فضایی کشور است و مقدمه‌ای برای فرستادن انسان به فضا به شمار می‌رود.
وی افزود به دست اندرکاران و دانشمندان فضایی کشور که در فرستادن کپسول زیستی به  دخیل بوده و موثر بوده‌اند خدا قوت می‌گویم که با وجود همه تحریم‌ها و تهدیدها و فشارها با وجود همه تحریم‌ها به این موفقیت‌های بزرگ دست پیدا کرده‌اند

انتهای پیام

کد خبر 17238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =