کد خبر 1734
۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸

گلرو:

همکاری دولت و قوه قضائیه زمینه‌ساز اشتغالزایی است

همکاری دولت و قوه قضائیه زمینه‌ساز اشتغالزایی است

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت با همکاری قوه قضاییه و رفع موانع واحد های تولیدی زمینه ساز اشتغالزایی و رفع بیکاری می شود.

به گزارش نمایندگان ما، عباس گلرو نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رفع موانع موجود در واحدهای تولیدی سمنان نیاز عزم جدی تر دولت در راستای احیای واحدهای تولیدی و رفع مشکل بیکاری است که با کمک قوه قضاییه این امر سرعت می گیرد.

وی ابراز داشت: فرایند انتخاب استاندار سمنان توسط وزیر کشور و همراهی نمایندگان ملت با مشاوره ها صورت می گیرد که با کمک یکدیگر به دنبال  انتخاب و انتصاب یک استاندار عملیاتی،  اجرایی و هماهنگ با جامعه هستیم.

وی با اشاره به نیاز تحول اساسی در استان تصریح کرد: با انتصاب استاندار عملگرا و فعال می توان مشکلات بسیاری را در استان مرتفع ساخت همچنین باید توجه داشت تا در فضای  بومی و غیر بومی انتخاب استاندار محدود نشویم و تنها عملکرد را در نظر بگیریم.

نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد:  در خصوص بهبود وضعیت اشتغال در حوزه انتخابی برنامه ریزی هایی جهت  اشتغالزایی از طریق نهاد های خیریه و بنیاد های ملی  با تکیه بر اشتغال بانوان بی سرپرست یا بد سرپرست و  جوانان صورت گرفته است.

گلرو ابراز داشت: دولت باید به گونه ای مدیریت و برنامه ریزی کند که باعث  گره انداختن به کار واحد های تولیدی و در نهایت تعطیلی آن ها نشود.

منبع: ایرنا

انتهای پیام

کد خبر 1734

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =