کد خبر 17479
۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹

آصفری:

ته‌مانده‌های داعش جرأت و جسارت رویارویی مستقیم با ایران را ندارند

ته‌مانده‌های داعش جرأت و جسارت رویارویی مستقیم با ایران را ندارند

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: از آنجا که دشمنان جرأت و جسارت رویارویی مستقیم با جمهوری اسلامی ایران را ندارند، دست به جنایات تروریستی می‌زنند اما نمی‌توانند بر روی عزم و اراده ملت ایران تاثیری بگذارند.

به گزارش نمایندگان، ضمن محکومیت حادثه تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان، با اشاره به اینکه گروه تکفیری داعش مسئولیت این حمله تروریستی را بر عهده گرفته است، گفت: داعش مناطق مختلفی را در دست داشت اما جبهه مقاومت به فرماندهی شهید سلیمانی تمام این مناطق را از چنگ داعش درآورد.

وی ادامه داد: این اقدامات تروریستی نیز از سوی ته مانده های داعش که دیگر زورشان به چیزی نمی رسد، انجام می شود. این ها جرأت و جسارت رویارویی مستقیم با ایران را ندارند فلذا به این اقدامات تروریستی روی می آورند.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما مدت ها پیش از داعش انتقام گرفتیم و هیمنه داعش را در دنیا از بین بردیم، تصریح کرد: این حق ایران و حق همه ملت ها هست که هرکجا نشانه ای از جریان داعش دید، آن را مورد حمله قوی قرار دهد.

آصفری گفت:‌ این اقدامات جز اینکه افکار و تفکر پوسیده و منحوس داعش و پشتیبانان آن را بیشتر به دنیا معرفی می کند، دستاورد دیگری ندارد. این قبیل اقدامات خروجی برای آنها نداشته و نمی تواند بر روی عزم و اراده ملت ایران تاثیری بگذارد.

انتهای پیام

کد خبر 17479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =