کد خبر 17668
۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۵

نوری قزلجه:

افزایش صرفا ۱۸ درصدی حقوق‌ها معیشت حقوق‌بگیر را دچار مشکلات بیشتری می‌کند

افزایش صرفا ۱۸ درصدی حقوق‌ها معیشت حقوق‌بگیر را دچار مشکلات بیشتری می‌کند

عضو کمیسیون کشاورزی در مجلس گفت: افزایش صرفا ۱۸ درصدی حقوق‌ها به هیچ عنوان با تورم موجود همخوانی ندارد و به‌یقین معیشت و زندگی اقشار حقوق‌بگیر را دچار مشکلات بیشتری خواهد کرد.

به گزارش نمایندگان، غلامرضا نوری قزلجه با انتقاد افزایش صرفا 18 درصدی حقوق‌ها توسط دولت در لایحه بودجه سال آینده، گفت: افزایش صرفا 18 درصدی حقوق‌ها به هیچ عنوان با تورم موجود همخوانی ندارد و به‌یقین معیشت و زندگی اقشار حقوق‌بگیر را دچار مشکلات بیشتری خواهد کرد لذا باید این رقم متناسب با تورم اصلاح شود.

نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگرچه دولت در این زمینه کم لطفی داشته است اما نمایندگان در کمیسیون تلفیق بودجه و در نهایت در صحن علنی همزمان با بررسی و تصویب قانون بودجه سال آینده این میزان حقوق را اصلاح خواهند کرد.

وی افزود: باید یک نظام جامع حقوق و دستمزد عادلانه در کشور ایجاد شود چراکه کارکنان برخی دستگاه‌ها نسبت به عدم رعایت عدالت در حقوق‌های خود گله دارند و این شرایط به دلیل مقررات متناقض تصویب شده است، درواقع متاسفانه برخی از یک سری خدمات محروم هستند و در حق آن‌ها جفا می‌شود لذا باید این مقررات را اصلاح کرد.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگرچه مهار تورم بر عهده دولت و نیازمند برنامه‌ای کارآمد است، اما متاسفانه تاکنون شاهد انجام درست این کار توسط دولت نبودیم، البته اضافه شدن به نرخ تورم بهانه‌ای برای مسئولان برای توجیه عدم افزایش مناسب حقوق‌ها شده است. 

انتهای پیام 

کد خبر 17668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =