کد خبر 18145
۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷

بیگی نژاد در گفتگو بانمایندگان؛

افزایش منابع هدفمندی یارانه ها توسط دولت بر خلاف قانون است

افزایش منابع هدفمندی یارانه ها توسط دولت بر خلاف قانون است

عضو کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس گفت: افزایش منابع هدفمندی یارانه ها در لایحه بودجه 1403 توسط دولت بر خلاف قانون بود و برای همین ما در مجلس با آن مخالفت کردیم.

هادی بیگی نژاد عضو کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس، در گفتگو با نمایندگان، گفت: افزایش منابع تبصره 14 در لایحه بودجه 1403 توسط دولت بر خلاف قانون هدفمندی یارانه ها بود و به همین خاطر ما با آن مخالفت کردیم.

وی افزود: در قانون هدفمندی یارانه ها آمده که دولت می تواند از محل افزایش قیمت حاملهای انرژی همچون نفت و فراورده های نفتی و گاز طبیعی منابع هدفمندی یارانه ها را تأمین کند اما دولت تأمنی منابع هدفمندی از محل فروش گازهای فرعی همچون تروپان، اتان، بوتان و غیره را نیز به این موارد اضافه کرده است.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس اظهار داشت: طبق قانون هدفمندی یارانه ها دولت فقط می تواند از محل فروش نفت و فراورده های نفتی و گاز طبیعی منابع هدفمندی یارانه ها را تأمین کند نه اینکه موارد دیگری را هم همچون گازهای فرعی مانند تروپان و... را نیز به آن اضافه کند.

بیگی نژاد خاطرنشان کرد: به همین خاطر ما با افزایش بخشی از منابع هدفمندی یارانه ها که 50 همت توسط دولت پیش بینی شده بود در مجلس مخالفت کردیم.

انتهای پیام

کد خبر 18145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =