کد خبر 18172
۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۹

بیگی نژاد به نمایندگان خبر داد

جزئیات نقش منافقین داخلی در حمله سایبری به سایت مجلس

جزئیات نقش منافقین داخلی در حمله سایبری به سایت مجلس

نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: در نشست غیرعلنی مجلس موضوع حمله سایبری به سایت مجلس مورد بحث قرار گرفت و عنوان شد که این حمله هکری از سوی منافقین داخلی انجام شده است.

هادی بیگی نژاد نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با نمایندگان، گفت: موضوع حمله هکری به سایت مجلس در نشست غیرعلنی مجلس مورد بررسی قرار گرفت و عنوان شد که این حمله سایبری کار منافقین داخلی است.

وی افزود: در نشست امروز عنوان شد که از مدتها قبل کار حمله سایبری به سایت مجلس برنامه ریزی شده است و کسانی در این اقدام نقش داشته اند که نسبت به سیستم مجلس و جزئیات آن آگاه بوده اند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کسانی که این حمله سایبری را صورت داده اند از قبل اطلاع داشته اند که مجلس قرار است در روز سصه شنبه جلسه علنی داشته باشد و بنای آنها بر این بود که این حمله سایبری را در زمانی که جلسه علنی صحن در حال برگزاری است انجام دهند تا کار جلسه صحن را مختل کنند.

بیگی نژاد خاطرنشان کرد: تقویم برگزاری جلسات علنی مجلس در هفته جاری تغییر کرد و اولین جلسه صحن در روز چهارشنبه برگزار شد اما کسانی که به دنبال حمله سایبری به سیستم مجلس بودند نتوانستند زمان ویروس خود را برای انجام این حمله سایبری تغییر دهند.

انتهای پیام 

کد خبر 18172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =