کد خبر 18356
۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۸

نوباوه:

کسانی که خود را درخت تنومند می‌دانند اره زمین‌های مجانی که گرفته‌اند توضیح دهند

کسانی که خود را درخت تنومند می‌دانند اره زمین‌های مجانی که گرفته‌اند توضیح دهند

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: کسانی که خود را درخت تنومند و دیگر نیروهای انقلاب را پاجوش می‌نامند درباره زمین‌های مجانی که از نهادهای مختلف دریافت کرده‌اند توضیح دهند.

بیژن نوباوه وطن نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نمایندگان ما گفت: افرادی که خود را درخت تنومند و دیگر نیروهای انقلاب را پاجوش می‌نامند، بهتر است درباره زمین‌های مجانی که از نهادهای مختلف زمین دریافت کرده و در این زمین‌ها مدرسه ساخته‌اند توضیح دهند.
وی افزود: کسانی که این زمین‌ها را  دریافت کرده‌اند و در آنها مدرسه احداث کرده‌اند باید به مردم توضیح دهند که درآمدهای هنگفت این مدارس را در کجا و چگونه به مصرف رسانده‌اند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این آقایان که خود را درخت تنومند می‌دانند بگویند که آیا تنومند شدن آنها چگونه بوده از سرمایه و داشته‌های خود به اینجا رسیده‌اند یا پا در خون شهدا کرده‌اند و به این تنومندی رسیده و دست پیدا کرده‌اند.
نوباوه وطن خاطرنشان کرد: لیست شورای ائتلاف بر اساس سهم خواهی بسته شده و کسانی که در این لیست حضور دارند بزرگترین سابقه‌شان رابطه فامیلی با این شخص و آن شخص و یا منشی دفتر این یا آن شخص بوده است.

انتهای پیام 

کد خبر 18356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =