کد خبر 18950
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۱

مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم آغاز شد

مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم آغاز شد

مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با دستور وزیر کشور ساعت ۸ جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ همزمان در ۲۲ حوزه انتخابیه آغاز شد.

به گزارش نمایندگان،‌ دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت ۸ صبح امروز در ۲۲ حوزه انتخابیه آغاز شده و  ۹۰ کاندیدا برای ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم رقابت می‌کنند.

احمد وحیدی وزیر کشور همزمان با آغاز مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: ضمن تبریک سالروز میلاد حضرت معصومه (س) , آغاز مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی را با عنایت ذات باری تعالی و به نام نامی حضرت بقیه الله الاعظم انتخابات مجلس شورای اسلامی را آغاز می‌کنیم.

وی افزود: ان‌شاءالله که این مرحله هم مانند مرحله قبل باشکوه و با عظمت برگزار خواهد شد و مردم شریف ما در پای صندوق‌های رأی نتایج گرانبهایی را با انتخاب ۴۵ نمایندگان مجلس شورای اسلامی انشالله به اتمام برسانند و کار ناتمام انشالله امروز به اتمام می‌رسد.

وزیر کشور اظهار کرد: برای همه عزیزان در همه شعب که مشغول کار هستند و هیئت‌های اجرایی و بازرسان و هیئت‌های نظارت و فرمانداران و نمایندگان آنها و استانداران و ستادهای هیئت‌های اجرایی و ستادهای هماهنگ کننده و ستادهای تبلیغاتی در همه جا آرزوی موفقیت و توفیق داریم تا در خدمت به مردم شریف در اخذ رأی آنها که امانت الهی است، بیش از پیش موفق باشند.

رای گیری در انتخابات این دوره ، در هشت حوزه تمام الکترونیک است و بیش از ۶۰ درصد نمایندگان را شامل می‌شود.

در کل حوزه انتخابیه تهران تعداد ۳۷۰۰ صندوق رای و در شهر تهران ۲۸۷۴ صندوق رای آرای مردم را ثبت می‌کنند.

انتهای پیام

کد خبر 18950

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =