کد خبر 1986
۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵

جعفری:

بیشتر مشکلات کشور ناشی از سوء مدیریت مسئولان است

بیشتر مشکلات کشور ناشی از سوء مدیریت مسئولان است

نماینده مردم بروجن در مجلس با بیان اینکه بسیاری از مشکلات کشور ناشی از سوء مدیریت است،گفت: برای توسعه شهرستان بروجن نیازمند برنامه ریزی هستیم.

به گزارش نمایندگان ما، حجت‌الاسلام امیرقلی جعفری نماینده مردم بروجن در مجلس، با تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: در 8 سال جنگ، صدام به خیال خود آمده بود تا نرود و کشور را بگیرد اما آنچه که باعث شد این هشت سال دوران طلایی کشور شود جوانانی بودند که عزم را جزم کردند و  سینه سپر کرده و در مقابل دشمن ایستادند و اجازه اشغال یک وجب از خاک را ندادند و با افتخار و سربلندی ایستادند و حتی برخی از آن‌ها به زمین افتادند که امروز من و شما ایستاده باشیم.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دولت جدید مستقر شده است و کابینه‌ای با اراده و تصمیم جدید تشکیل شد، عقب‌ماندگی‌هایی وجود دارد که باید با عزمی جهادی مشکلات را مرتفع کنیم، امید است دولتمردان جدید بتوانند امیدی که نسبت به نظام خدشه‌دار شده است را جبران کنند.

وی با اشاره به اینکه اکثر مشکلات به سوء مدیریت، عدم کفایت و عدم انگیزه مسئولان مربوط است.

جعفری با اشاره به توسعه شهرستان بروجن،بیان داشت: برای توسعه شهرستان بروجن در زمینه‌های متعدد آب، برق، گاز، کشاورزی و ... باید برنامه داشت، حتما نقشه راه برای شهرستان بروجن 1420 باید ترسیم شده باشد، مسئولی که نتواند برای خود برنامه ترسیم کند چگونه می‌تواند موجب پیشرفت شود.

وی در پایان با تاکید بر داشتن برنامه برای توسعه، خاطرنشان کرد: ناکارآمدی ربطی به دشمن ندارد و همه به مسئولان باز می‌گردد اینکه مسئولان چگونه عمل می‌کنند و به دنبال حل مشکلات هستند بسیار مهم است، باید مسئولان برای توسعه برنامه داشته باشند.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام

کد خبر 1986

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =