کد خبر 2380
۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸

نیک بین:

دولت فکری برای مدیریت آموزش و پرورش کند

دولت فکری برای مدیریت آموزش و پرورش کند

نماینده کاشمر در مجلس شورای اسلامی خواستار معرفی هر چه سریعتر وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش شد و تاکید کرد که باید دولت فکری برای مدیریت آموزش و پرورش کند.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، جواد نیک بین در جلسه علنی امروز ( چهارشنبه) گفت: لازم است دولت فکری برای مدیریت آموزش و پرورش کند و وزیر را در سریع ترین زمان ممکن به مجلس برای اخذ رأی اعتماد معرفی کند.آموزش و پرورشی مهم ترین وزارتخانه کشور است و تمام نیروهای انسانی کشور از این وزارتخانه باید عبور کند اما کاملا رها شده به طوری که مهرماه را به بدترین وضع ممکن شروع کرده ایم، کلاس های بسیار شلوغ و معلمانی که بازنشسته شده اند دعوت به کار شده اند. همچنین معلمان قرآنی، نهضتی و غیرانتفاعی نیز بدون برنامه رها شده اند.

وی ادامه داد: رئیس جمهور تعیین تکلیف وزارتخانه مهم آموزش و پرورش را هرچه سریع تر در دستورکار قرار دهد تا دولت نقش خود را در سال اول در این وزارتخانه در ایجاد تحول اجرایی ایفا کند.در حال حاضر آموزش و پرورش با همان مدیران غرب گرا در کل کشور علی الخصوص در استان خراسان رضوی در سطح مدیران کل اداره می شود. مدیران کلی که اعتقادی به سند تحول ندارند و اعتقاد به سند 2030 دارند لذا لازم است رئیس جمهور تغییرات لازم را انجام دهد همچنین دولت در خصوص معلمان قرآنی، نهضتی و غیرانتفاعی اقدامی انجام دهد.

انتهای پیام

کد خبر 2380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =