کد خبر 2594
۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲

علیزاده:

لزوم اخذ مجوز به منظور تامین اعتبار پروژه میل-چم سرخ

لزوم اخذ مجوز به منظور تامین اعتبار پروژه میل-چم سرخ

نماینده مردم دهلران، دره شهر در مجلس، گفت: اخذ مجوز به منظور تامین اعتبار پروژه حاضرمیل-چم سرخ از طریق ماده ۵۶ در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش نمایندگان ما، بهزاد علیزاده نماینده مردم دهلران، دره شهر در مجلس، درتشریح دیدار با وزیر راه و شهرسازی،گفت: در این دیدار اخذ مجوز به منظور تامین اعتبار پروژه حاضرمیل-چم سرخ از طریق ماده ۵۶ در دستور کار قرار گرفت و این در حالی که در خصوص آزادراه پل زال-موموری-دهلران-مرز چیلات موسوم به آزادراه نجف اشرف در تکمیل آزادراه حرم تا حرم تاکید و نسبت به عدم مشارکت بانک ها و در نتیجه عدم پیشرفت این پروژه انتقاداتی مطرح شد.

نماینده مردم دهلران،دره شهر،آبدانان و بدره در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در همان زمان جناب وزیر جهت تعیین تکلیف سهم بانک ها دستور جلسه ای را با حضور اینجانب  ،مدیران بانک ها و معاونین ذی ربط برای هفته آینده صادر نمودند.

 وی ادامه داد: اخذ مجوز ماده ۲۳ برای تبدیل راه فرعی محور ملکشاهی-میمه-آبدانان که یکی از محورهای مهم ارتباطی استان ایلام بشمار می‌رود و رابط شهرستانهای ملکشاهی-دهلران و آبدانان است به راه اصلی از دیگر خواسته های  مطرح شده در این جلسه بود که بر تسریع آن تاکید شد.

 نماینده مردم در بخش دیگری از صحبت های خود با پرداختن به اهمیت فرودگاه آبدانان و مجوز ستاد کل ارتش در خصوص استفاده دوگانه از آن و هم چنین بازدید کارشناسان و نظر مساعد آنها در تیر ماه سال جاری در خصوص تهیه طرح توجیحی فنی اقتصادی زیست محیطی خواستار تامین اعتبار برای مطالعات توجیحی، پدافند غیرعامل و بررسی عوامل زیست محیطی جهت اجرای این پروژه مهم و کلیدی شد که وزیر محترم دستور داد شرکت فرودگاه های کشور نسبت به انتخاب مشاور برای طرح مذکور اقدامات لازم را انجام دهد.  

مهندس قاسمی در پایان نسبت به تامین اعتبار برای پروژه های مذکور و سفر به حوزه انتخابیه  قول مساعد داد و ابراز امیدواری کرد با تکمیل پروژه های نیمه تمام و مذکور، توسعه راه ها و زیر ساخت ها گام مهمی در جهت رضایتمندی مردم منطقه برداشته شود.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام

کد خبر 2594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =