کد خبر 2575
۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹

احمدی سنگری:

آیا مذاکرات وین، باعث حل مشکلات کشور می‌شود؟

آیا مذاکرات وین، باعث حل مشکلات کشور می‌شود؟

نماینده مردم رشت در مجلس گفت: دشمنی آمریکا با جمهوری اسلامی ایران اثبات شده است، از این رو ادامه مذاکرات توسط دولت فعلی به مصلحت جمهوری اسلامی ایران نیست.

محمدرضا احمدی سنگری نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی نمایندگان ما، در خصوص توافقات هسته ای ایران و آمریکا گفت: مذاکرات هسته ای با آمریکا، از طرفی سودمند به حساب می آید اما از سویی دیگر، ‏کسانی هم در کشور هستند که به دنبال مذاکرات افراطی با آمریکا هستند، نظرات این افراد نه تنها به مصلحت کشور نیست بلکه این افراد به دنبال خیانت به کشور هستند. 

وی افزود: دشمنی آمریکا با جمهوری اسلامی ایران اثبات شده است، از این رو ادامه مذاکرات توسط دولت فعلی به مصلحت جمهوری اسلامی ایران نیست.

 احمدی سنگری ادامه داد: اگر دیپلماسی قدتمندی در کشور نبود، آمریکا با ترفندهای خود آن را تاکنون به نابودی کشانده بود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: ‏نیازی نیست در مذاکرات وین، به دنبال رونق اقتصادی گشت یا برای رهایی از مشکلات طاقت فرسای اقتصادی چشم به خارج از مرزهای کشور دوخت، برای به حرکت درآوردن تولید و رونق اقتصادی، باید اراده مجکم و قوی داشت و مشکلات را ابتدا از داخل خود کشور حل کرد.

وی در خاتمه عنوان کرد: از آنجایی که شمنی آمریکا با جمهوری اسلامی ایران، در مجامع بین المللی روشن و آشکار است، از این رو ادامه مذاکرات توسط دولت فعلی، به صلاح کشور نیست.

انتهای پیام

کد خبر 2575

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =