کد خبر 2756
۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۶

آیت‌الله جنتی:

مقام معظم رهبری به مسائل امت اسلامی اشراف دارند

مقام معظم رهبری به مسائل امت اسلامی اشراف دارند

دبیر شورای نگهبان گفت: بیانات مقام معظم رهبری در دیدار عمومی ربیع‌الاول نشان از اشراف و درک جامع ایشان از مسائل امت اسلامی داشت و ایشان شخصیتی آگاه، به روز و مسلط به اوضاع هستند.

به گزارش نمایندگان ما، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در جلسه امروز چهارشنبه (۵ آبان ۱۴۰۰) این شورا با تبریک به مناسبت روز پرخیر و برکت ۱۷ ربیع‌الاول فرارسیدن میلاد حضرت رسول اکرم (ص)، گفت: الحمدلله یکی از امتیازات فرهنگ غنی تشیع وجود مناسبت‌های گوناگون همچون اعیاد و شهادت‌ ائمه اطهار (ع) است که در دیگر فرهنگ‌ها چنین چیزی وجود ندارد.

وی بیان کرد: امروز شاهد هستیم که در هر مناسبت مذهبی در شهرهای بزرگ و کوچک و روستاها مردم مراسم جشن و عزاداری برگزار می‌کنند و ما خوشحالیم که از این فرهنگ برخورداریم و سایه اهل بیت (ع) بر سر ما گسترده است.

دبیر شورای نگهبان با اشاره به سخنان حکیمانه مقام معظم رهبری در دیدار عمومی ربیع‌الاول، تصریح کرد: بیانات مقام معظم رهبری نشان از اشراف و درک جامع ایشان از مسائل امت اسلامی داشت و ایشان شخصیتی آگاه، به روز و مسلط به اوضاع هستند که دعا برای سلامتی و طول عمر با عزت ایشان برای ما فرض است.

انتهای پیام

کد خبر 2756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =