کد خبر 278
۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳

رضایی:

پلتفرم‌های خارجی فیلتر نمی‌شوند 

پلتفرم‌های خارجی فیلتر نمی‌شوند 

نماینده مردم کنگاور در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی به دنبال فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی و پلتفرم‌های خارجی نیست بلکه ما به دنبال ساماندهی پیام‌رسان‌های اجتماعی هستیم.  

علی رضایی، نماینده مردم کنگاور در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نمایندگان ما، حتما باید از نظرات نخبگان، جامعه علمی کشور و افرادی که در حوزه فضای مجازی و رسانه صاحب نظر هستند، در بررسی دقیق‌تر طرح حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی استفاده شود تا این طرح چکش‌کاری و کارشناسی شود و سپس به تصویب برسد.  این طرح قرار است در کمیسیون مشترک مجلس مورد ارزیابی قرار گیرد و نمایندگان صاحب نظر از کمیسیون‌های مختلف هم در این کمیسیون حضور می‌یابند و نظرات خود را ارائه می‌دهند.  کسب و کارهای زیادی از طریق فضای مجازی انجام می‌شود و درآمد بسیاری از مردم از این راه است و حتما باید آنان این امکان را داشته باشند که کسب و کار خود را دنبال کنند.  

وی افزود: البته مجلس شورای اسلامی به دنبال فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی و پلتفرم‌های خارجی نیست بلکه ما به دنبال ساماندهی پیام‌رسان‌های اجتماعی هستیم. در همه کشورهای دنیا فضای مجازی کنترل می‌شود و از سوی دیگر، ما نمی‌خواهیم با این کار به حریم خصوصی مردم وارد شویم.

انتهای پیام

کد خبر 278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =