کد خبر 285
۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲

قادری:

نخبگان به کمک طرح صیانت می آیند

نخبگان به کمک طرح صیانت می آیند

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: حتما باید از کارشناسان و نخبگان جامعه به ویژه در حوزه فضای مجازی دعوت به عمل آید تا نکات و دغدغه‌های خود را درباره طرح صیانت مطرح کنند و باید نظرات آنان مورد توجه قرار گیرد.

جعفر قادری، نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نمایندگان ما، طبق تصمیم مجلس، قرار بر این است که مذاکرات کمیسیون مشترک برای بررسی طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی پیام‌رسان‌های اجتماعی کاملا علنی باشد.  مقرر شده است که خبرنگاران هم در جلساتی که قرار است درباره این طرح بحث و تبادل نظر صورت گیرد، حضور یابند.  

وی افزود: حتی قرار است برنامه‌ریزی های لازم انجام شود تا مذاکرات نمایندگان درباره طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی پیام‌رسان‌های اجتماعی در کمیسیون مشترک از طریق فضای مجازی و به صورت آنلاین هم پخش شود.  حتما باید از کارشناسان و نخبگان جامعه به ویژه در حوزه فضای مجازی دعوت به عمل آید تا نکات و دغدغه‌های خود را درباره این طرح مطرح کنند و باید نظرات آنان مورد توجه قرار گیرد.  طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی پیام‌رسان‌های اجتماعی باید کاملا کارشناسی و ایرادات آن مرتفع شود تا قابلیت اجرایی داشته باشد.

انتهای پیام

کد خبر 285

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =