کد خبر 2866
۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶

رضایی کوچی:

اعضای کمیسیون عمران مجلس از پروژه‌های عمرانی استان هرمزگان بازدید کردند

اعضای کمیسیون عمران مجلس از پروژه‌های عمرانی استان هرمزگان بازدید کردند

رئیس کمیسیون عمران مجلس از سفر نظارتی اعضای کمیسیون متبوع خود به استان هرمزگان جهت بازدید از پروژه‌های عمرانی این استان خبر داد.

گزارش نمایندگان ما، محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، به همراه تعدادی از اعضای کمیسیون عمران برای نظارت میدانی از پروژه‌های عمرانی، به استان هرمزگان سفر کردند.

رییس کمیسیون عمران مجلس در بدو ورود به استان هرمزگان در جمع خبرنگاران با اشاره به اهداف این سفر نظارتی گفت: امروز به دعوت نمایندگان استان هرمزگان به ویژه آقایان منصور آرامی و احمد جباری اعضای کمیسیون عمران مجلس به این استان سفر کردیم تا به همراه مسئولان دستگاه های اجرایی از پروژه های عمرانی این استان بازدید نظارتی داشته باشیم.

وی ادامه داد: بازدید از بندر شهید رجایی و سایر بنادر این منطقه، شبکه ریلی استان و راه‌های اصلی و روستایی  و وضعیت آب شرب شهرها و روستاها، بافت حاشیه ای شهر بندر عباس از جمله برنامه‌های این سفر نظارتی است. عمده بازدیدها از پروژه‌های عمرانی بوده که طی دو روز، نظارت میدانی خواهیم داشت و سپس در پایان روز چهارشنبه با حضور مسئولان اجرایی و مدیران محلی، مصوبات این سفر را جمع‌بندی خواهیم کرد.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام

کد خبر 2866

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =