کد خبر 466
۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰

حسینی:

عدم موفقیت زاکانی در شهرداری برای مجلس هزینه ساز است

عدم موفقیت زاکانی در شهرداری برای مجلس هزینه ساز است

عضو کمیسیون عمران در مجلس خطاب به زاکانی، گفت: چرا تصمیمی بگیریم که برای مجلس و جامعه هزینه ساز باشد، نحوه انتخاب شما برای شهرداری تهران بعد از کاندیداتوری ریاست جمهوری در جامعه این تصور را تداعی می کند که شما برای این حوزه سهم خواهی کرده اید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نمایندگان ما، سید البرز حسینی عضو کمیسیون عمران در مجلس، در نشست علنی امروز (شنبه، 23 مردادماه) مجلس شورای اسلامی در مخالفت با استعفای زاکانی و حضور در شهرداری تهران، گفت: مجلس در روزهای اخیر در معرض تصمیمات مهمی است، این تصمیمات از بدو شروع مجلس مورد سنجش افکار عمومی قرار  گرفته است.

وی ادامه داد: با توجه به مسائل و مشکلاتی که در کشور وجود دارد تمام ابعاد جامعه نحوه مواجهه مجلس با مسائل را مورد نقد و واکاوی قرار می دهد از این رو انتظار می رود همکاران توجه ویژه ای برای این تصمیم داشته باشند. بنده دکتر زاکانی را فردی متفکر، مدیر و همکار دلسوز می دانم که در حوزه تقنین، اجتماعی و سیاسی در کشور اثرگذار بوده است.

این نماینده مجلس بیان کرد: اما بعد از شنیدن اینکه ایشان را برای شهرداری تهران دعوت کرده اند سوالاتی به ذهنم خطور کرد؛ جناب دکتر زاکانی، حضرت آقا دو بار توصیه کردند که از مجلس کمتر افرادی برای جاهای دیگر کاندید شوند البته اگر افرادی به دولت بروند وجهه اجرایی آن با شهرداری تهران فرق دارد با این حال این سوال وجود دارد آیا در زمانی که کاندیدای ریاست جمهوری و مجلس شده بودید به شهرداری تهران فکر کرده بودید یا تازه به این فکر افتاده اید؟

حسینی اظهار داشت: آیا حوزه تصمیم گیری در مرکز پژوهش ها و مجلس کم است که می خواهید با سبقه کم اجرایی به شهرداری تهران بروید، شهری که از بسیاری از کشورهای دنیا بزرگ تر است، پیچیدگی هایی در برنامه ریزی، عمرانی و اجتماعی دارد.

وی خطاب به نمایندگان مجلس بیان کرد: چرا تصمیمی بگیریم که برای مجلس و جامعه هزینه ساز باشد، نحوه انتخاب شما برای شهرداری تهران بعد از کاندیداتوری ریاست جمهوری در جامعه این تصور را تداعی می کند که شما برای این حوزه سهم خواهی کرده اید.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حتما در حوزه شهرداری تهران 5 نفر نخبه وجود دارند که بتوانند 70 درصد مشکلات تهران را حل کنند، چرا شما چنین مسئولیتی را قبول می کنید که ممکن است در آن موفق نباشید.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام

کد خبر 466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =