کد خبر 3435
۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷

صفری:

رئیس جمهور امروز میزبان مجامع نمایندگان سه استان شمالی کشور 

رئیس جمهور امروز میزبان مجامع نمایندگان سه استان شمالی کشور 

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان گفت: ظهر امروز مجامع نمایندگان سه استان گیلان مازندران و گلستان با رئیس جمهوری نشستی را برگزار خواهند کرد، در این نشست در خصوص مشکلات و معضلات احصا شده سه استان شمال کشور بحث و تبادل‌نظر خواهد شد.

 حجت الاسلام صفری رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان در گفتگو با خبرنگار نمایندگان ما از برگزاری نشستی با حضور آیت الله رئیسی در تهران خبر داد و اظهار کرد: ظهر امروز مجامع نمایندگان سه استان گیلان مازندران و گلستان با رئیس جمهوری نشستی را برگزار خواهند کرد 

وی با اشاره به اینکه مشکلات استان گیلان برای طرح و پیگیری احصا شده، افزود: در این نشست در خصوص مشکلات و معضلات احصا شده سه استان شمال کشور بحث و تبادل‌نظر خواهد شد.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت با بیان اینکه مجموع چالش‌ها و راهکارهای برون‌رفت استان از معضلات و چالش‌ها تهیه و تدوین‌شده، گفت: این مجموعه آماده‌شده تقدیم رئیس‌جمهور می‌شود تا برای حل این مشکلات دستوراتی ارائه شود.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با اذعان به اینکه بسیاری از مشکلات استان‌های شمالی تنها با مساعدت و نگاه مثبت شخص رئیس‌جمهور رفع خواهند شد، تصریح کرد: امیدواریم هم در حوزه تأمین منابع مالی و هم در دیگر حوزه‌ها از ظرفیت کلان رئیس‌جمهور در رفع چالش‌ها و مشکلات استان‌های شمالی ازجمله گیلان استفاده شود.

انتهای پیام

کد خبر 3435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =