کد خبر 3568
۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲

مفتح:

تولید داخلی از لحاظ بین المللی قابل رقابت با لوازم خارجی است

تولید داخلی از لحاظ بین المللی قابل رقابت با لوازم خارجی است

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی، گفت: وقتی مقام معظم رهبری فرمودند از کشورهایی مانند کره جنوبی نباید لوازم خانگی وارد کرد به این معنی است که تولیدات داخلی از لحاظ کیفیت و رقابت در بازار بین الملل، چه در صنعت لوازم خانگی و چه در صنایع مختلف دیگر مانند صنعت خودرو سازی دارای سطح کیفی بالایی بوده و نه تنها نیاز کشور را به خوبی فراهم نموده بلکه می توان از آن در سطح بازار های بین المللی نیز استقبال لازم را به عمل آورد.

محمدمهدی مفتح نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی نمایندگان ما، در خصوص حمایت از تولید داخلی گفت: در چند دهه اخیر تولیدکنندگان و صنعتگران ما توانسته اند با تولید کالای با کیفیت و مقرون به صرفه ایرانی ثابت کنند که می توانند در عرصه بین الملل، با کالاهای خارجی، رقابت کرده و توانسته اند کالاهای با کیفیت تری را نسبت به کالاهای خارجی ارائه دهند.

مفتح افزود: وقتی مقام معظم رهبری فرمودند از کشورهایی مانند کره جنوبی نباید لوازم خانگی وارد کرد به این معنی است که تولیدات داخلی از لحاظ کیفیت و رقابت در بازار بین الملل، چه در صنعت لوازم خانگی و چه در صنایع مختلف دیگر مانند صنعت خودرو سازی دارای سطح کیفی بالایی بوده و نه تنها نیاز کشور را به خوبی فراهم نموده بلکه می توان از آن در سطح بازار های بین المللی نیز استقبال لازم را به عمل آورد.

وی افزود: دانشمندان و مبتکران ما در طی چند سال اخیر، با ایده های خود برای تولید کالای ایرانی، توانسته اند سطح کیفیت و مرغوبیت تولید داخلی را به حدی برسانند که از نظر بین‌المللی بهترین کیفیت و صلاحیت را از نظر کاربردی به خود اختصاص دهد. کشور ما از نظر صنعتی دارای توان بالایی برای تولید لوازم خانگی و صنایع دیگری مانند خودرو سازی بوده و می تواند در سطح بین الملل بازار خوبی را به خود اختصاص دهد.

 نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: تولید کنندگان ما باید با افزایش سطح کیفیت تولیدات داخلی بتوانند نیاز کشور را در صنایع مختلف تامین کرده و در سطح بین الملل امتیاز خوبی را در رقابت با بازارهای خارجی کسب کنند. توانمندی و استعداد دانشمندان و مبتکران ایرانی در تولید صنایع مختلف، در سطح جهان زبان زد بوده و باید از این استعداد و سرمایه داخلی، حمایت های لازم را به عمل آورد.

انتهای پیام

کد خبر 3568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =