کد خبر 3966
۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶

حاجی بابایی:

برای طرح جهش مسکن در همدان یک متر زمین هم معرفی نکردیم

برای طرح جهش مسکن در همدان یک متر زمین هم معرفی نکردیم

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس گفت: بعید است حتی یک واحد ساختمان مربوط به طرح جهش مسکن در همدان، ساخته شود چون طرح جامع شهر همدان، هنوز تصویب نشده و ما یک متر زمین برای این کار، معرفی نکردیم.

به گزارش نمایندگان ما، حمیدرضا حاجی‌بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان همدان، اظهار کرد: دولت اعتبارات را تجمیع کرده و ردیفی حذف نشده که در سال ۹۸ نیز این کار انجام شد اما مجلس نپذیرفت.

حاجی‌بابایی تصریح کرد: ۲۷۰ هزار میلیاردتومان درآمد برای دولت پیش بینی شده امکان دارد ۱۲۰ درصد محقق شود چون دولت پیش‌بینی کرده که از محل ساخت چهار میلیون مسکن، مالیات بگیرد و مالیات‌های دیگر نیز خود به خود افزایش پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد: از چهارمیلیون واحد مسکونی قرار است تا پایان سال ۱۴۰۱ زیرساخت دو میلیون واحد، آماده شود که بعید است در همدان حتی یک واحد ساخته شود چون طرح جامع شهر همدان، هنوز تصویب نشده و ما یک متر زمین برای این کار، معرفی نکردیم.

نماینده مردم همدان و فامنین با اشاره به انتقاد برخی افراد در رابطه با پایین‌ بودن سهم استان همدان در لایحه بودجه ۱۴۰۱، توضیح داد: این لایحه را دولت آورده و ربطی به نمایندگان ندارد از طرفی بودجه استانی بر اساس چهار شاخص محرومیت، جمعیت، اشتغال و نفت در نظر گرفته می‌شود.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه بودجه استانی در کل کشور، پایین است، گفت: ۲۰ درصد بودجه کل کشور فقط استانی است و در چند روز گذشته ما فقط ۵۰ میلیارد تومان برای  راه آهن تهران به همدان، دریافت کردیم.

وی خاطرنشان کرد: ۵۰۰ میلیارد تومان برای تجهیز بیمارستان اکباتان مورد نیاز است و برای بیمارستان هزار تخت‌خوابی همدان در لایحه بودجه ۱۴۰۱ دو ردیف بودجه در نظر گرفته شده‌است.

انتهای پیام

کد خبر 3966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =