کد خبر 4164
۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹

آذری مطرح کرد

ضرورت استفاده از ظرفیت صندوق توسعه ملی

ضرورت استفاده از ظرفیت صندوق توسعه ملی

نایب رییس مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی بر ضرورت استفاده از ظرفیت صندوق توسعه ملی جهت تسریع در عملیات اجرایی آزاد راه مشهد-چناران-قوچان تاکید کرد.

به گزارش نمایندگان ما، علی آذری نماینده مردم قوچان و فاروج و نایب رییس مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی با مهندس موهبتی مدیر گروه عمران و زیرساخت بنیاد بهره وری موقوفات آستان قدس رضوی، مهندس احمدی متولی آزاد راه‌های شمال شرق و دکتر پناه مدیر عامل آزاد راه‌ها دیدار و گفتگو کرد.

براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم در خصوص این نشست گفت: این جلسه با هدف گفتگو و پیگیری عملیات اجرایی آزادراه و بزرگراه مشهد-چناران-قوچان برگزار شد.

وی افزود: قطعه‌ای از این آزاد راه تا چناران در حال انجام است و مطالعات ادامه تا قوچان و ادامه مطالعه آن از قوچان تا بجنورد محور این گفتگو است.

آذری ادامه داد: اینکه نباید اجازه دهیم این پروژه تعطیل شود و بررسی مشکلات اجرای پروژه مانند تملک اراضی در مسیر و اخذ قسمتی از بودجه و اعتبار از سفر رئیس جمهور و استفاده از ظرفیت استان قدس رضوی همچنین توجه به تهاتر نفتی و تهاتر بانکی که در بودجه ۱۴۰۰ پیش بینی شده و استفاده از ظرفیت صندوق توسعه ملی تا ان‌شاءالله شاهد احداث این آزاد راه برای قوچان با هدف توسعه حوزه انتخابیه باشیم.

انتهای پیام

کد خبر 4164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =