کد خبر 4215
۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲

حسینی کیا خبر داد

بررسی سوالات نمایندگان مجلس از وزیر صمت

بررسی سوالات نمایندگان مجلس از وزیر صمت

نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس از بررسی ۵ سوال از وزیر صنعت، معدن و تجارت در نشست امروز کمیسیون متبوعش خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نمایندگان ما، سیدجواد حسینی کیا در تشریح نشست امروز(دوشنبه 13 دی ماه(کمیسیون متبوعش، به حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاونان وی در این جلسه اشاره کرد.

نماینده مردم سنقر درمجلس شورای اسلامی افزود: در این جلسه 5 فقره سوال از وزیر صنعت، معدن و تجارت موردبررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه سوال محمدباقری درخصوص کیفیت و مصرف سوخت خودرو بود، افزود: آقای فاطمی امین توضیحاتی درباره برنامه‌های وزارت صمت برای ارتقا کیفیت و کاهش مصرف سوخت ارائه کرد که براساس گفته وی از 3 سال آینده خودروهای کمتر از 3 ستاره نباید تولید شوند که مقرر شد جلسه‌ای در این زمینه به منظور بررسی بیشتر برگزار شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه نماینده سوال‌کننده بعد مصطفی رضا حسینی بود، ادامه داد: محور سوال نماینده شهربابک در مجلس عملکرد ایمیدرو بود که آقای حسینی از توضیحات ارائه شده، قانع شد.

حسینی‌کیا  با بیان اینکه ابراهیم رضایی نیز وزیر صمت را درباره برنامه‌های این وزارتخانه درخصوص گام دوم انقلاب مورد سوال قرار داد، تصریح کرد: نماینده مردم دشتستان در مجلس از توضیحات فاطمی امین قانع شد.

نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس به سوال محمدحسن آصفری از وزیر صمت اشاره کرد و ادامه داد: مشکلات شهرک‌های صنعتی محور سوال نماینده اراک، کمیجان و خنداب در مجلس بود که فاطمی امین توضیح داد که برنامه هایی برای تامین زمین ارزان قیمت برای سرمایه‌گذاران وجود دارد  که در نهایت نماینده سوال کننده از توضیحات قانع شد.

وی با بیان اینکه عبدالناصر درخشان نیز وزیر صمت را درباره مشکلات کارخانه بافت بلوچ ایرانشهر مورد سوال قرار داد، تصریح کرد: پس از توضیحات آقای فاطمی امین مقرر شد اقدامات لازم برای ثبت سفارش و تامین مالی ماشین آلات موردنیاز این کارخانه انجام شود و ظرف 9 ماه آینده مشکلات رفع شود بنابراین نماینده ایرانشهر قانع شد.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام

کد خبر 4215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =