کد خبر 4475
۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۷

جمیری:

خدمت رسانی صادقانه موجب استحکام نظام جمهوری اسلامی می‌شود

خدمت رسانی صادقانه موجب استحکام نظام جمهوری اسلامی می‌شود

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: فلسفه اصلی شکل گیری انقلاب و نظام جمهوری اسلامی، توجه به مناطق و اقشار محروم جامعه است و بر همین مبنا رئیس جمهور درکنار وزیران و رئیس و نمایندگان مجلس در دورافتارده ترین نقاط کشور حضور پیدا می‌کنند. خدمت رسانی صادقانه و رضایتمندی مردم، موجب استحکام و پایداری و دوام و آبرومندی نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شود.

به گزارش نمایندگان ما، عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در نشست با دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان گناوه افزود: دولت انقلابی و جهادی سیزدهم بر همین مبنا از شخص رئیس جمهور تا وزیران در کنار مجلس اعم از رئیس و نمایندگان آن در اقصی نقاط و دورافتارده و محروم ترین نقاط کشور حضور پیدا می‌کنند تا گره‌ای ازمشکلات مردم باز شود.

وی اضافه کرد: براین اساس توجه به مناطق محروم حوزه انتخابیه جزو اساسی ترین موضوعی است که برای آن فکر و برنامه ریزی انجام می‌شود.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس اظهارداشت: در این جلسه با مسایل و مشکلات روستاها ی از زبان دهیاران آشنا می‌شویم و با مشخص کردن اولویت‌ها مواردی را  که باید در شهرستان، استان و کشور دنبال می ‌کنیم.

جمیری افزود: در چنین جلساتی باید روی اولویت ها بحث و تبادل نظر  و از مسایل جزیی پرهیز شود تا پیگیری لازم صورت گیرد و در جلسات بعد از مدیران استانی و شهرستانی دعوت خواهد شد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دغدغه و وجه اشتراک ما متولیان و مسئولان خدمت به مردم است و باید به این مهم  که وظیفه‌ است، افتخار کنیم.

وی ادامه داد: خدمت رسانی صادقانه و رضایتمندی مردم، موجب استحکام و پایداری و دوام و آبرومندی نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شود.

جمیری گفت: بازدید از روستاهای حوزه انتخابیه تاکنون در چند مرحله صورت گرفته و برای حل مسایل و مشکلات هر منطقه پیگیری‌های لازم انجام شده است.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: حضور فرماندار بومی و جهادی و آشنا به منطقه، نقطه امیدی برای گناوه است تا  با هم افزایی و همراهی، خدمات دهی در این شهرستان با سرعت به پیش برود.

فرماندار گناوه گفت: نماینده حوزه انتخابیه تاکنون چندین مرحله از شهر و روستاهای این شهرستان سرکشی کرده است که جای تقدیر دارد.

محمدتقی صفری افزود: دهیاران و شوراها مسایل و مشکلات اولویت دار را در این جلسه مطرح کنند تا تصمیم لازم در باره آنها گرفته شود.

دهیاران در این جلسه به بیان مسایل و مشکلات و مطالبه های روستاهای خود پرداختند.

انتهای پیام

کد خبر 4475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =