کد خبر 4907
۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸

افزایش حقوق سربازان را به نتیجه برسانید

افزایش حقوق سربازان را به نتیجه برسانید

نماینده مردم سبزوار،جغتای،جوین در مجلس شورای اسلامی، گفت: بحثی که برای افزایش حقوق سربازان مطرح است این است که بودجه برای افزایش حقوق سربازان در کشور کم است و ما می توانیم با تصویب خرید سربازی برای افرادی خاص، بودجه کافی را برای افزایش حقوق سربازان را تامین کنیم.

بهروز محبی نجم آبادی نماینده مردم سبزوار،جغتای،جوین در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی نمایندگان ما، در خصوص خرید سربازی گفت: کمیسیون تلفیق برای طرح جوانی جمعیت، ممکن است برای افراد متاهل دارای سه فرزند معافیت بگذارد که اگر این شرط را برای معافیت افراد گذاشته شود می تواند به جوانی جمعیت نیز کمک کند.

وی بیان کرد: از نظر بنده باید به جوانب مختلف این طرح و خرید سربازی توجه کرد چرا که عدالت نباید زیر پا گذاشته شود مثلاً ما آن مبالغی را که برای خرید سربازی در نظر گرفته بودیم قطعاً افراد متوسط جامعه نمی‌توانند آن را خریداری کرده و به نفع ثروتمندان می‌شود.

نماینده مردم سبزوار،جغتای،جوین در مجلس شورای اسلامی، افزود: بحثی که برای افزایش حقوق سربازان مطرح است این است که بودجه برای افزایش حقوق سربازان در کشور کم است و ما می توانیم با تصویب خرید سربازی برای افرادی خاص، بودجه کافی را برای افزایش حقوق سربازان را تامین کنیم. لذا از نظر بنده اگر با کمی درایت پیس برویم می‌توانیم این قضیه را در کشور جمع کرده و فیصله دهیم و در مسیر عدالت و توسعه کشور قدم برداریم.

انتهای پیام

کد خبر 4907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =