کد خبر 5259
۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹

شهبازی خبر داد

پرداخت یارانه جدید به خانوار بخاطر حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی

پرداخت یارانه جدید به خانوار بخاطر حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: در پی حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی، دولت مکلف شد در زمینه نهادهای دامی، دارو و مواردی از این قبیل که تحت تاثیر قرار می‌گیرند، مبالغی را به عنوان یارانه به خانوار بپردازد.

علیرضا شهبازی نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی نمایندگان ما، گفت: طی جلسات اخیر مجلس شورای اسلامی، در سال آینده دیگر ارز ۴۲۰۰ تومانی نخواهیم داشت این طرح در مجلس تصویب شد و هم اکنون در شورای نگهبان در حال بررسی است.

وی بیان کرد: در پی حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی دولت مکلف شد به صورت ریالی در زمینه نهادهای دامی و دارو کمک کرده و مانع تورم در این بخش ها شود.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی افزود: با کنترلی که در این راستا صورت میگیرد اثر تورمی حذف ارز ترجیحی کنترل خواهد شد و در این راستا دولت جامعه فقیر و کم برخوردار را نیز مد نظر قرار داده است و پیش بینی شده است که در راستای گندم، نهاده های دامی و دارو به صورت یارانه مبالغی به خانوار پرداخت شود.

شهبازی در ادامه گفت: در بودجه سال آینده منابع تأمین این نوع یارانه در نظر گرفته شده است و از بابت حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی کشور مشکلی نخواهد داشت.

انتهای پیام

کد خبر 5259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =