کد خبر 6014
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۰

شهبازی:

مشکلات معیشتی مردم با یارانه ۴۰۰ هزار تومانی حل نخواهد شد

مشکلات معیشتی مردم با یارانه ۴۰۰ هزار تومانی حل نخواهد شد

نماینده نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: فردی که هزینه فردی او در ماه، دوبرابر شده است مسلما با یارانه ۴۰۰هزار تومانی مشکلش حل نخواهد شد و این نکته از جمله ایرادات حذف ارز ترجیحی است که باید رفع شود.

علیرضا شهبازی نماینده نهاوند در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی نمایندگان ما، در خصوص گرانی های اخیر گفت: دولت باید به عنوان مسئول اجرایی کشور اقتصاد کشور را گونه‌ای سازمان دهی کند که مردم در فشار و تنگنا قرار نگیرند.

وی بیان کرد: فردی که در ماه هزینه فردی او دوبرابر شده است مسلما با یارانه ۴۰۰تومانی مشکلش حل نخواهد شد و این نکته از جمله ایرادات حذف ارز ترجیحی است.

نماینده نهاوند در مجلس شورای اسلامی، افرود: این وضعیت باید توسط دولت به گونه‌ای مدیریت شود که به مردم مخصوص افشار کم درآمد و ضعیف کمترین فشار متحمل شود و این موضوع در بودجه ۱۴۰۱ هم مطرح شده است.

شهبازی بیان کرد: متاسفانه مدیریتی که در این زمینه باید توسط دولت صورت می‌گرفت انجام نشده است و مردم تحت فشار قرار گرفته اند و نارضایت اند.

وی افزود: با توجه به اینکه برخی از کالاهای مورد نیاز مردم دوبرابر قیمت شده است و مردم نارضایت اند  مجلس براین نظر است که باید در این زمینه هرچه سریع تر اقداماتی توسط دولت صورت گیرد و مجلس با این نوع از گرانی های موافق نیست.

انتهای پیام

کد خبر 6014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جلیل جهان تیغ IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    0 0
    سلام من فلج وناتوان وهیچ درامدی ازهیچ ارگانی سازمانی ندارم حتی هیچ کمکی ازجایی ندارم فقط یارانه زندگی می کنیم دوتا بچه دارم تنها راه مردن است چون باشعاردادن یعنی مرگ ترجیحی مافقرا